Anbefalte innlegg

Om noen har liggende så ønsker jeg å kjøpe begge baklyktene(originale til 5dørs) samt skiltlysinnsatsene med glass bak.

 

Trenger også den hendelen til å jekke førersetet opp og ned med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sjå over helga kva eg har. Har en trer stående på tunet som eg vil bli kvitt i deler. Eine baklykta er det sprekk i så regner med du ikkje vil ha den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken av dem er det sprekk i? Trenger egentlig bare den venstre, men skulle gjerne hatt et par for å få to like lykter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har baklykter til golf 3 liggende ;) åsså har jeg en komplett bakluke :P mn kan nokk ordne det me skilt lys;) har alt mulig liggene til golf 3 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har baklykter til golf 3 liggende ;) åsså har jeg en komplett bakluke :P mn kan nokk ordne det me skilt lys;) har alt mulig liggene til golf 3 ;)

 

Helt supert :)

Har ikke bruk for hele bakluken, orker ikke styret med lakkering, trenger bare skiltlysinnsatsene med glass.

 

Pris tenkte du deg for lykter og skiltlys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke tenkt på noe pris ennå :P mn et lite bud?;) så skal jeg ordne d me skiltlysene så fort jeg klarer ;) så skal jeg få sjekket hvordan lyktene også er i stand ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

400,-+frakt for alt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det ;) tar resten på pm ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.