#1 Skrevet April 19, 2012 Om noen har liggende så ønsker jeg å kjøpe begge baklyktene(originale til 5dørs) samt skiltlysinnsatsene med glass bak. Trenger også den hendelen til å jekke førersetet opp og ned med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 kan sjå over helga kva eg har. Har en trer stående på tunet som eg vil bli kvitt i deler. Eine baklykta er det sprekk i så regner med du ikkje vil ha den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Hvilken av dem er det sprekk i? Trenger egentlig bare den venstre, men skulle gjerne hatt et par for å få to like lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 har baklykter til golf 3 liggende åsså har jeg en komplett bakluke mn kan nokk ordne det me skilt lys;) har alt mulig liggene til golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 har baklykter til golf 3 liggende åsså har jeg en komplett bakluke mn kan nokk ordne det me skilt lys;) har alt mulig liggene til golf 3 Helt supert Har ikke bruk for hele bakluken, orker ikke styret med lakkering, trenger bare skiltlysinnsatsene med glass. Pris tenkte du deg for lykter og skiltlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2012 har ikke tenkt på noe pris ennå mn et lite bud? så skal jeg ordne d me skiltlysene så fort jeg klarer så skal jeg få sjekket hvordan lyktene også er i stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2012 400,-+frakt for alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2012 Flott det tar resten på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...