Foliering i Trheim, Prodrift ?

Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Skal til Trondheim og foliere bilen, eller, takrails, lister rundt ruter, og speil ... Har vært i kontakt

med Bilreklame og Prodrift ... sistenevnte ble ganske mye billigere, og sa de skulle få til samme resultat som førstenevnte :)

 

Noen som har noen erfaringer med Prodrift og foliering ? :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom Prodrift for en god stund siden, de holdt da på med en E92 M3, lurer på om det var gamle karen fra Decor Cut som holdte på da. Uansett, ikke noe å si på det de gjorde da, så meget bra ut.

 

Jeg brukte Bilreklame på Tunga når jeg folierte noen detaljer på min bil, de prøver (så langt det lar seg gjøre) å bruke hele deler sånn at man slipper mest mulig unna skjøter. Kvaliteten på arbeidet fra Bilreklame er helt enestående, servicen likedan. Er ikke jobben 100% tar de bilen inn med en gang å fikser problemet. Fikk noen rifter i folien (feil på folietypen), sa at det ikke var så farlig med de ville gjøre det ordentlig.

 

My 2 cents :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å foliere listene rundt rutene jeg også..hva ligger noe slikt på i pris? Kun lister rundt rutene på en avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å foliere listene rundt rutene jeg også..hva ligger noe slikt på i pris? Kun lister rundt rutene på en avant.

 

Rundt 1500,- ca...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding :)

 

Skal sette igjen bilen hos Prodrift på mandan, så da får den bare stå der noen dager :)

 

Kan legge ut bilder av resultatet når det er gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står det litt om hvordan kvaliteten på montering av utstyr på Prodrifts ulike biler har vært:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224447&page=4

 

Får håpe det samme ikke gjelder foliering.

 

Ja, kom over den tråden for noen dager siden ...så vi får håpe at de ikke er slik på foliering ..

 

Får vel bare nevne til han, at jeg har hørt og lest at de har litt variabel omtale ... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er formålet med foliere bilen rundt takrails, lister rundt ruter, speil m.m. ? Er dette fortsatt noe poeng på en 16 år gammel bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er formålet med foliere bilen rundt takrails, lister rundt ruter, speil m.m. ? Er dette fortsatt noe poeng på en 16 år gammel bil?

 

Billigere enn å lakkere og beskytter mot blant annet steinsprut… Om det er gjort smakfullt og ordentlig passer det uansett alder synes jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er formålet med foliere bilen rundt takrails, lister rundt ruter, speil m.m. ? Er dette fortsatt noe poeng på en 16 år gammel bil?

 

Formålet mitt er at jeg ikke liker chrome når jeg kjører alt annet i svart :) Kun for utsenede for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve plastidip i stedet? Mye raskere og enklere, og er enkelt å fjerne i etterkant. Søk på plastidip på youtube så skjønner du....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med Plastidip er at det tåler ikke mye, feks avfetting og sterk såpe. En annen ting er at får man en liten rift er det gjort…

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på jobben kommer fra Litauen og han hadde nettopp foliert listene rundt vinduene på stasjonsvogna for 200,-:P

Er jo selvsagt et annet land med andre priser, men forskjellen er syk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prodift har nettopp foliert en bil for witrobil, helt ny pathfinder som brannvesenet skal ha, så på folieringen av den og den ble veldig bra;) vis dere er i området en dag kan derre stikke nedom sjappa og se på en discovery som står uten for, denne er foliert mattsvart hele bilen så ser dere resultatet.

de har også foliert en nesten helt nye peugeot partner for propansenteret i gult, vis dere ser denne bilen så kan dere jo også se på den;)

Han som gjør folieringen heter for joakim vårum;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for resten ove, var det din b7 med gulelykter som stod der kanskje? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim Vårum er jo faktisk medlem her i klubben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes flere Joakim Vårum, jeg har en bror som lyder det navnet og han jobber ikke på prodrift men er medlem her, fra fosen. Vet det er en annen som heter Joakim Vårum som er fra trondheim, om han og er medlem vet ikke jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med Plastidip er at det tåler ikke mye, feks avfetting og sterk såpe. En annen ting er at får man en liten rift er det gjort…
Jeg har nå kjørt med plastidip spray i flere mnd'er og den sitter like godt idag som den dagen den ble sprayet på:) Kun positivt å si om det fra meg iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes flere Joakim Vårum, jeg har en bror som lyder det navnet og han jobber ikke på prodrift men er medlem her, fra fosen. Vet det er en annen som heter Joakim Vårum som er fra trondheim, om han og er medlem vet ikke jeg.

 

Ah jeg skjønner, my bad. Trodde det var broren din som jobbet der... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der med A5'en til broren min å folierte taket idag, THUMBS UP :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale Bilreklame og Mats på det varmeste, utfører jobben eksemplarisk, og er veldig kundefokusert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der Jon-Arild, ekstremt bra service der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for resten ove, var det din b7 med gulelykter som stod der kanskje? ;)

 

Det er min ja :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen til Prodrift 2 ganger jeg, første gangen så fikk de ikke til det pga av at de brukte en type foilie som ikke var beregnet for slikt småtteri sa de :) så bestilte de opp 3M film, så prøve de igjen, men da løstnet foilien på railsa ...så det ble ikke noe foilie på meg :)

 

Jeg endte opp med og bare prøve Plastidip selv i full fart, ble greit nok ...så får jeg evt stikke til Bilreklame og prøve til neste sommer eller.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.