Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen steder i vestfold hvor man kan få foliert div ting på bilen.

Er ute etter å foliert grillen på min B8 men har ikke kommet over noen som gjør dette i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din navnebror Sagen har gjort dette selv med overraskende bra resultat, kanskje du kan få litt inspirasjon der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Colorplus på Stensarmen for en 4-5 års tid siden til foliering. Kjempegreie folk. Husker ikke adressen eksakt, men det ligger i nabobygget til der Kavlie-Borge lå en gang i tida. Er ikke helt oppdatert på hvor alt holder til hen etter at jeg flytta for 3 år siden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kjøre på med plastidip? Det er ypperlig for foliering av grill, og har ett resultat som varer.

Legger ved ett bilde av min så du kan se resultatet, så får du si ifra om jeg skal fjerne det igjen :)

 

IMG_1828.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så ikke så dumt ut det. Har fått tips om plastidip og en kompis her på forumet som skal prøve. Så jeg avventer å se hvordan det blir der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, men det blir nok litt langt å kjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt plastidipp på mye ,er bare å ta av grillen og gjøre rent så er det bare å lakke....legg mange tynne strøk.er veldig lett... når du vill ha det av så er det bare å bruke litt sterk avfetting og høytrykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det bestilt et par bokser. Så prøver vi det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke ta av grillen for å få ett bra resultat, det er bare å bruke 20 minutter på ordentlig maskering, så slipper du å ta av noe som helst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foliert grillen å ble ganske fornøyd. Men vil anbefale å få tak i en bedre folie enn det jeg hadde. Min var nokså tynn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken folie brukte du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.