Follo: ENDRE MØTESTED FOR LOKALLAGSMØTER??

Hvor burde vi ha lokallagsmøter?  

17 stemmer

  1. 1. Hvor burde vi ha lokallagsmøter?

    • Fortsette som før i ski?
      4
    • Treffes på Mc`ern i Vestby? (ved E6)
      11
    • Annet sted?
      2


Anbefalte innlegg

Vel, jeg og Andreas diskuterte dette litt på turen til Tyskland i helgen. Vi fant ut at dette var et forslag å lufte etter at det ble endrede parkeringsregler osv i Ski hvor vi bruker å møtes : bråk : . Kom hjerne med forslag til tid og sted o.l

 

Vi kom frem til Mc`ern i Vestby som et godt alternativ. Da dette er litt fra folk, ofte stille og rolig, gode parkeringsmuligheter, ikke så mye lengre reiseveg, nært "lekeplasser" på vinteren osv. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for å flytte det vekk fra nazi komunen og ned til Vestby. Da blir det også kortere reisevei for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er greit i Ski, men kanskje litt senere.....da får jeg tid til å legge unga og unngå parkeringsgebyr :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette regner jeg med blir et diskusjonstema i morgen.

 

Det ble lite diskusjon ang. dette på Marco og meg, ettersom vi varenige om det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært veldig greit om dem som stemte kom med inspill, evt andre forslag.

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å møte klokka 2000 på Binders, der er det plass nok... Også preikar vi litt og kjører i kolonne til maccer'n, slik at vi er der til ca. 2100... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å lage en ny poll når vi får litt flere alternative steder, slik at vi tar en avstemning, samt snakker litt om dette når vi har lokallagsmøte.

 

 

Håkon, dette var ikke noen dum idè.. kanskje noe for sommerhalvåret? Siden det kan bli kjølig om vinteren å stå der en time før man får noe varmt i kråsen :P

 

På vestby er det vel flere steder vi kunne tatt med oss kjegler o.l og hatt litt autoslalom på sommeren kanskje, men å cruise til egnet sted er jo ingen problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag.

Men, hvor lenge har MikkyDee åpent? Og finnes det noen andre aktiviteter på stedet? Vi må også diskutere i hvilken grad vi blir profilert der. Blir våre eneste tilskuere polske trailersjåfører og avdanka husmødre med skrikerunger på slep?

I Ski sentrum skjer det jo litt mer. Iaf på sommerstid. (les bikinibabes).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Hydro v/vinterbro senteret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag.

Men, hvor lenge har MikkyDee åpent? Og finnes det noen andre aktiviteter på stedet? Vi må også diskutere i hvilken grad vi blir profilert der. Blir våre eneste tilskuere polske trailersjåfører og avdanka husmødre med skrikerunger på slep?

I Ski sentrum skjer det jo litt mer. Iaf på sommerstid. (les bikinibabes).

 

Joda, det skjer litt mer i Ski: Det kjører Escrot-Cab med tre-etasjers spoiler og utallige Volvo 240 og Sierra med Torshov-anlegg forbi i ett sett. For ikke å glemme gutta i Jernbaneverket som "glider" forbi i anleggslokomotivet sitt med skikkelig neddempa vrål;).

 

Jeg er klar for å i alle fall prøve noe annet. Begynner å bli lei av å snuble i røykende fjortissunger utenfor Mc Doof, laaaaaaaaaaaaang kø (fordi bare en kasse er betjent. MEN hun som ekspederte meg sist var jo søt, da;)), bæljeunger/fjortissfolk med lua på snei og generelt høyt lydnivå, snuten som støtt bare "dukker opp" og sist med ikke minst overivrig parkeringsvakt som sniker i buskene (kanskje med hånda i buksa, for alt vi veit...).

 

I Vestby er Mc Doof mindre besøkt og vi har plassen mer for oss selv. Det er gode sittemuligheter, både ute og inne og trivelige veier/industriområder i nærmiljøet vinterstid. Om vi spiller kortene riktig kan det til og med hende vi får være i fred der (dersom vi ikke poster i det vide og det brede på Illforumet o.l. hver gang noen får en bitteliten sladd i rundkjøringa;)). Da er det NS-regime der også, og før vi vet ordet av det er Follo-Hirden på vei....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har jo vært flinke til å møte opp på McDonalds på Lørenskog de mandagene hittil i år. Hvis dere vil at mange skal komme på møtene deres, tror jeg nok dere bør velge et møtested "innover" for å trekke medlemmer fra Oslo og Romerike i tillegg til dere selv. Dette er bare et lite tips. For egen del er det litt i lengste laget å kjøre til Vestby for et par timer bilprat. OK, dere bestemmer selv. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer man fra Oslo er det kortere i tid å komme seg til vestby enn til ski.. 100 sone hele veiene nesten.. Jeg stemmer for mcern i vestby. det har åpent en time lengre enn i ski også, der den gale vanske mannen kaster oss ut en time før det stenger.... : nei :

Foreslår en luftig å fin prat om dette i kveld, været er jo fint.

 

Møtes vi i ski i kveld?

 

EDIT: Håper det kommer litt folk i kveld, fint vær og jeg tar med kamera for å dokumentere hvor koslig vi har det. Dette blir en BRA tirsdag : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har jo vært flinke til å møte opp på McDonalds på Lørenskog de mandagene hittil i år. Hvis dere vil at mange skal komme på møtene deres, tror jeg nok dere bør velge et møtested "innover" for å trekke medlemmer fra Oslo og Romerike i tillegg til dere selv. Dette er bare et lite tips. For egen del er det litt i lengste laget å kjøre til Vestby for et par timer bilprat. OK, dere bestemmer selv. Hilsen

 

Tanken var heller for vår del å trekke til oss/låne folk fra Østfold-området.

 

Ellers vil jeg si meg enig med Ole Christian ovenfor: Det er ikke lenger å kjøre til Vestby enn til Ski når du kommer fra Oslo. Det måtte være om du kjørte om Ytre Enebakk, eventuelt...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det vel mer eller mindre fastslått igår at vi tar møtet på McDonalds i Vestby tirsdag om 2 uker.

Felles oppmøte på vanlig sted, skal vi si 19.30 og cruising nedover, for de som er usikker på veien. De som vil, kan møte direkte på McDonalds i Vestby kl 20.00

Var det noe slikt vi kom frem til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det vel mer eller mindre fastslått igår at vi tar møtet på McDonalds i Vestby tirsdag om 2 uker.

Felles oppmøte på vanlig sted, skal vi si 19.30 og cruising nedover, for de som er usikker på veien. De som vil, kan møte direkte på McDonalds i Vestby kl 20.00

Var det noe slikt vi kom frem til?

 

Dette ble konklusjonen, ja.

Så da er det bare å møte opp til samcruising tirsdag kl. 19.30 om to uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke litt sent å dra fra binders 21:00? mcD. i ski stenger vel 22:00? I vestby stenger den 23:00. Der er det også utebord rett ved der vi parkerer bilene. Men det er ikke sjelden det er en patrulje eller to på mcD. i vestby å knasker bigmac. Men ikkenoe mer enn i Ski. Uansett så er det ikke parkeringsavgift i vestby. Blir møtene flyttet nærmere oslo, drar jeg heller på østfold treffene. Sikkert mange andre bra steder også, men siden mcD i Vestby ligger ved e6 er det ganske kjapt og greit å komme dit fra de fleste steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel blitt enige om å prøve Mc'ern i Vestby....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.