#101 Skrevet Mai 30, 2012 Brabra Når på fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 30, 2012 Usikker.. Etter jobb, dusj og runk osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 30, 2012 Usikker.. Etter jobb, dusj og runk osv... Haha Vel, du får si ifra når du finner ut tid Kunne reist nå jeg, men hadde blitt ensomt til Brage og aadne dukket opp torsdag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 30, 2012 Jeg ankommer ikke før i morgen natt, for fruen har nattvakt, og vi passer en hund som må luftes før natta. Men jeg regner ikke med jeg må kjempe meg frem på plassen for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 30, 2012 Har Mjøsa folket gått fra og lage god stemning og godt humør, til party poopere og sutrete pokal sankere ell? Virker ikke som at altfor mange skal sove og være der hele helga Sutrete pokalsanker - Check! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 30, 2012 Sutrete pokalsanker - Check! Haha ikke akkurat det inntrykket jeg har av deg Alt annet enn sutrete i såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 30, 2012 Haha ikke akkurat det inntrykket jeg har av deg Alt annet enn sutrete i såfall Takk for det Tar det rett og slett som ett kompliment jeg Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 31, 2012 Ankommer på fredag kveld med 2 biler:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 31, 2012 Hvem er med meg og reiser i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 31, 2012 Når drar du ned da ørjan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 31, 2012 jeg har fri i morgen så kan sikkert bli med om det ikke blir for tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 31, 2012 Når passer det for dere da? Skulle hentet sofa osv også.. Hengeren er ikke klar før i morra Og handle litt mat og drikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 31, 2012 Je har fått bytte vakta mi, men det blir en del arbe som må gjøras læll så regne itte med å rese før på æftan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 31, 2012 Je har fått bytte vakta mi, men det blir en del arbe som må gjøras læll så regne itte med å rese før på æftan. Kommer du med touran og vogn? Eller 2,8 og telt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 31, 2012 Touran og vogn først så blir det en snartur hemmat etter 2.8'n etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 31, 2012 Drar på søndag tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 31, 2012 Touran og vogn først så blir det en snartur hemmat etter 2.8'n etterpå Du er ikke vettu ivrig sjel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 31, 2012 Je kunne sikkert fått tak på sjåfør tell 2.8'n men samtidig så har je itte så lyst tell å la noen andre kjøre den Tar jo itte lange tida ei ekstra runde da. Halvannen time max. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 31, 2012 Je kunne sikkert fått tak på sjåfør tell 2.8'n men samtidig så har je itte så lyst tell å la noen andre kjøre den Tar jo itte lange tida ei ekstra runde da. Halvannen time max. Normalt har jo jeg kjørt den ned de siste åra men nå har jeg jo bil som skal kjøres ned selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 31, 2012 Halvtime nå, så er det avreise! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 31, 2012 Banneren står på trappa hos meg Kim Rune:-):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 31, 2012 Banneren står på trappa hos meg Kim Rune:-):-) Greit da stikk jeg innom etter jobb i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 31, 2012 Har dere tatt med polvotter og ull-undertøy? Helgens værmelding og shorts hører ikke akkurat sammen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 31, 2012 bare å fyre opp større bål det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 31, 2012 Hadde ikke vi både bord og sofa som ikke skal med hjem. Brenner sikkert godt de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...