#101 Posted May 30, 2012 Brabra Når på fredag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#102 Posted May 30, 2012 Usikker.. Etter jobb, dusj og runk osv... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#103 Posted May 30, 2012 Usikker.. Etter jobb, dusj og runk osv... Haha Vel, du får si ifra når du finner ut tid Kunne reist nå jeg, men hadde blitt ensomt til Brage og aadne dukket opp torsdag kveld 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#104 Posted May 30, 2012 Jeg ankommer ikke før i morgen natt, for fruen har nattvakt, og vi passer en hund som må luftes før natta. Men jeg regner ikke med jeg må kjempe meg frem på plassen for det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#105 Posted May 30, 2012 Har Mjøsa folket gått fra og lage god stemning og godt humør, til party poopere og sutrete pokal sankere ell? Virker ikke som at altfor mange skal sove og være der hele helga Sutrete pokalsanker - Check! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#106 Posted May 30, 2012 Sutrete pokalsanker - Check! Haha ikke akkurat det inntrykket jeg har av deg Alt annet enn sutrete i såfall 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#107 Posted May 30, 2012 Haha ikke akkurat det inntrykket jeg har av deg Alt annet enn sutrete i såfall Takk for det Tar det rett og slett som ett kompliment jeg Ørjan 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#108 Posted May 31, 2012 Ankommer på fredag kveld med 2 biler:-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#109 Posted May 31, 2012 Hvem er med meg og reiser i morra? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#110 Posted May 31, 2012 Når drar du ned da ørjan ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#111 Posted May 31, 2012 jeg har fri i morgen så kan sikkert bli med om det ikke blir for tidlig 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#112 Posted May 31, 2012 Når passer det for dere da? Skulle hentet sofa osv også.. Hengeren er ikke klar før i morra Og handle litt mat og drikke 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#113 Posted May 31, 2012 Je har fått bytte vakta mi, men det blir en del arbe som må gjøras læll så regne itte med å rese før på æftan. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#114 Posted May 31, 2012 Je har fått bytte vakta mi, men det blir en del arbe som må gjøras læll så regne itte med å rese før på æftan. Kommer du med touran og vogn? Eller 2,8 og telt? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#115 Posted May 31, 2012 Touran og vogn først så blir det en snartur hemmat etter 2.8'n etterpå 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#116 Posted May 31, 2012 Drar på søndag tenkte jeg. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#117 Posted May 31, 2012 Touran og vogn først så blir det en snartur hemmat etter 2.8'n etterpå Du er ikke vettu ivrig sjel 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#118 Posted May 31, 2012 Je kunne sikkert fått tak på sjåfør tell 2.8'n men samtidig så har je itte så lyst tell å la noen andre kjøre den Tar jo itte lange tida ei ekstra runde da. Halvannen time max. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#119 Posted May 31, 2012 Je kunne sikkert fått tak på sjåfør tell 2.8'n men samtidig så har je itte så lyst tell å la noen andre kjøre den Tar jo itte lange tida ei ekstra runde da. Halvannen time max. Normalt har jo jeg kjørt den ned de siste åra men nå har jeg jo bil som skal kjøres ned selv 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#120 Posted May 31, 2012 Halvtime nå, så er det avreise! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#121 Posted May 31, 2012 Banneren står på trappa hos meg Kim Rune:-):-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#122 Posted May 31, 2012 Banneren står på trappa hos meg Kim Rune:-):-) Greit da stikk jeg innom etter jobb i mårra 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#123 Posted May 31, 2012 Har dere tatt med polvotter og ull-undertøy? Helgens værmelding og shorts hører ikke akkurat sammen.... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#124 Posted May 31, 2012 bare å fyre opp større bål det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#125 Posted May 31, 2012 Hadde ikke vi både bord og sofa som ikke skal med hjem. Brenner sikkert godt de 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...