#126 Skrevet Mai 31, 2012 6 grader og delvis skyet nå, meldt fint både i morgen og lørdag. Slutt å klag! Kommer dere snart eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 1, 2012 Begynner snart og støvsuge og rydde bil, kaste sofa og bord på hengeren,samt partyteltet Så nærmer det seg avreise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 1, 2012 er egentlig nesten klar jeg også men venter til halv 6 med å reise av hensyn til gule menn langs veikanten alldri sett dem der rundt det klokkeslettet (burde kanskje ikke si det høyt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 1, 2012 Ola; du husker grill, gass og telt i morra du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 1, 2012 jeg kommer til å møte opp med det tøffeste teltet på plassen vent å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 1, 2012 Ola; du husker grill, gass og telt i morra du ? Ligger i hengern:-D når er dere på esso i brumunddal i morra?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 1, 2012 Ligger i hengern:-D når er dere på esso i brumunddal i morra?:-) Hmm.. Ser jeg skrev at vi møtes i ti-tida her på Gjøvik - så da gjetter jeg på mellom halv elleve - kvart på elleve på Esso. Kjekt med litt slingringsmonn .. Er bilen ferdig senket innen da eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 1, 2012 jeg kommer til å møte opp med det tøffeste teltet på plassen vent å se! VW Camper Van telt eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 1, 2012 jepp kom med tollpost nå, snakk om timing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 1, 2012 Montere senk i kveld:-D:-D:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 1, 2012 jepp kom med tollpost nå, snakk om timing! Stilig! Spent på å se åssen det teltet er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg kommer i morra pga barnedåp søndag kan ratt slenge meg på fra Gjøvik i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg kommer i morra pga barnedåp søndag kan ratt slenge meg på fra Gjøvik i morgen Gjør det! Kl 10 på Statoil Mjøsstranda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 1, 2012 Og da var hjørnet opptatt, ja. Men alternativ 2 er fortsatt ledig, hvis noen kommer rimelig snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 1, 2012 Gjør det! Kl 10 på Statoil Mjøsstranda Flere som skal kjøre fra Gjøvik i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 1, 2012 Tja - hvis du blir med så tror jeg vi blir tre biler Men skal være med iallefall en bil til fra Br.Dal da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 1, 2012 Og da var hjørnet opptatt, ja. Men alternativ 2 er fortsatt ledig, hvis noen kommer rimelig snart! Regner med at du tar med deg campingstolen og okuperer det så lenge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 1, 2012 Tydeligvis endel som har tatt turen i dag, møtte mye gromt i Gudbrandsdalen i dag. Både på henger og svært nære bakken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 1, 2012 Er det egentlig noe å se på i morgen? Er det bare bane kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 1, 2012 Regner med at du tar med deg campingstolen og okuperer det så lenge ? Stolen står støtt attmed grillen og ølen. Så nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 1, 2012 På vei nå snart på Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 1, 2012 Åssen gikk det med alternativ 2 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 1, 2012 Nå har Petter og Kim Rune parkert nesten ved hjørne nr 1, så godt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 1, 2012 Gleder meg til i morgen ettermidag nå blir moro å komme seg på treff igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 1, 2012 I lige måde. ser ut som jeg kommer meg til våler i 3 tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...