Aleksanders yardsale! Diverse saker selges :)

Anbefalte innlegg

Har noen småting som jeg skal kvitte meg med.. Ta kontakt på PM ved interesse :)

Det vil bli postet flere ting som skal selges fortløpende

 

 

Kingston HyperX Blu DDR3 4x2GB 1333mHz. Ca. ett år gamle. 250,- inkl. frakt med brevpost.

 

Arcma rDAC: Kjøpte denne som en demomodell på Hifi-Klubben Trondheim for 27/3 i år, så her er det lang tid igjen med garanti og reklamasjon. Her har den fått en ripe på høyre side oppå toppen, om ønskelig kan jeg sende bilde på MMS eller e-post. Jeg ga 1900,- for denne og selger for 1600,- inkl frakt ved forskudsbetaling til min konto.Jeg har ikke orginalemballasjen men denne er lett å pakke trygt og sikkert inn.Evt. 1450,- ved henting. http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/annet-tilbehor/arcam_rdac-_da-konverter_tradlos.htm (Den jeg selger er den som er linket til, W-versjonen med Wifi koster ca. 4500,-)

 

 

 

Selger også en pakke med platespiller og noen få skiver:

 

MEGET lite brukt Numark TTUSB med noen plater. Kjøpt i mai 2011.

 

Har emballasjen til platespilleren, men ser helst at dette hentes, evt. kan jeg levere i Trondheim på dagtid.Pris er 1200,- med skivene (har kostet meg ca 4000,- tilsammen)

 

Skiver:

 

Metallica - S&M (Utgava med 3 skiver)

Razika - Program 91

Kakkmaddafakka - Hest

Florence +The Machine - Lungs

Bugge Wesseltoft - Filming

The Chemical Brothers - Further

Tron Legacy (Soundtrack by Daft Punk)

Minor Majority - Reasons to hang around

Olav Brekke Mathisen & Sideshow Jøgge - Naomba (12" singel)

Cypress Hill - Skull & Bones

Pink Floyd - Delicate Sound of Thunder

Pink Floyd - The Final Cut

Eric Clapton - A collection of his greatest recordings

Jean-Michel Jarre - Zoolook

 

 

Alle skivene er kjøpt nye av meg og er lite brukt, bortsett fra de fire siste som er arvet av fattern og litt mer brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet samlivsbrudd har jeg valgt å selge mesteparten av anlegget. Jeg kan vurdere bytte, da med liten integrert samt bokhyllehøyttalere med penger i min favør. Jeg kan også være interessert i en TV.

 

Dali Mentor 6 i sort. Nye i november 2011. Har emballasje men dessverre ikke all isoporen inni. Men jeg skal få tak isopor slik at de er 100% trygge (Jeg er en racer til å pakke).

 

Vincent SP-331 Effektforsterker. 2x150watt. Strømsterk sak. Sølv. Har emballasje

 

Denon 3808A i sort. Har emballasje

 

Denon CD-spiller. DCD-510 i sort. Har emballasje.

 

Squeezebox Duet. Tror jeg har emballasjen.

 

Arcam rDAC i sølv.

 

Dette selges meget billig samlet, evt. selges det hver for seg. Mottar bud på PM eller på SMS til 92 88 06 43. Du kan også ringe for mer informasjon.

 

Jeg foretrekker lokalt salg, men alt kan sendes om jeg ikke får lokale kjøpere.

 

 

Har også Canon EOS 1000D som skal selges. Her følger det med kit objektiv (18-55) samt et Tamron 70-300 objektiv.

 

Lagt til etter 8 timer 52 minutter:

 

Receiveren og DACen er solgt, har fått bud på Høyttalerene og Vincenten på 11 000,- og 4 000 + frakt.

 

 

CD-spilleren går til førstemann med 700,- + frakt. Squeezeboxen til førstemann med 600,- + frakt.

 

Lagt til etter 1 dag 22 timer:

 

Og da er Mentorene og Vincenten solgt. Levert idag og jeg angrer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.