#1 Skrevet Mai 3, 2012 Hei dere som skal til Rudskogen på Fredag 11.Mai så kan vi møtes på Rema1000 (gamle LIDL) i Horten Kl 17:00 og kjøre samlet bortover. Gi besked i denne tråden og hvis tidspunktet ikke passer så gi besked om dette også.(Kan utsette litt) De som har walkitalki tar med den og still inn på kanal 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 Sånn det ligger an nå kommer jeg opp tidlig lørdag, men man vet jo aldri - kan jo forandre seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 Siden interessen er mer eller mindre fraværende så stopper ikke jeg opp på rema1000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2012 Vi tar en av fergene tidlig lørdag! Ser ut til å bli knallvær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2012 Jeg satser på å ta 6:45 ferja.. Med meg har jeg 135 liter E85 (55 i tank + 4x20 liter dunker),4 stk R888 dekk, verktøysett og 1 kamerat.. Får se hvor lenge ting holder... Fin høyde på bilen med 4 dekk/felger i bagasjerommet og så mye drivstoff.. Med alt det der over bakakslen tror jeg bilen ble hele 1cm lavere bak i forhold til tom tank og null bagasje - er litt småstiv ps: Håper noen har med en jekk jeg kan låne.. Fikk plass til planker jeg kan kjøre opp på før jeg får jekket opp bilen, men ikke selve jekken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...