Felleskjøring til Rudskogen

Anbefalte innlegg

Hei dere som skal til Rudskogen på Fredag 11.Mai så kan vi møtes på Rema1000 (gamle LIDL) i Horten Kl 17:00 og kjøre samlet bortover.

Gi besked i denne tråden og hvis tidspunktet ikke passer så gi besked om dette også.(Kan utsette litt)

 

De som har walkitalki tar med den og still inn på kanal 7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn det ligger an nå kommer jeg opp tidlig lørdag, men man vet jo aldri - kan jo forandre seg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden interessen er mer eller mindre fraværende så stopper ikke jeg opp på rema1000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar en av fergene tidlig lørdag! Ser ut til å bli knallvær! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å ta 6:45 ferja.. : trøtt :

 

Med meg har jeg 135 liter E85 (55 i tank + 4x20 liter dunker),4 stk R888 dekk, verktøysett og 1 kamerat.. Får se hvor lenge ting holder... : fis :: klø :

 

Fin høyde på bilen med 4 dekk/felger i bagasjerommet og så mye drivstoff.. Med alt det der over bakakslen tror jeg bilen ble hele 1cm lavere bak i forhold til tom tank og null bagasje - er litt småstiv : smil :

 

ps: Håper noen har med en jekk jeg kan låne.. Fikk plass til planker jeg kan kjøre opp på før jeg får jekket opp bilen, men ikke selve jekken..

2012-05-11 23.57.32.jpg

2012-05-12 00.03.00.jpg

2012-05-11 18.55.10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.