Hei! trenger muligens hjelp :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen i Tromsø område som har tilgang til en garasje/sted å skru på som det hadde vært mulig å få lånt/leid et par dager?

 

Jeg vurderer å bytte noen motordeler i en audi typ 85, 2,2l femmer.

 

Er det noen som er kyndige på dette feltet så tas all hjelp imot med takk!

 

Syntes det tikker litt mye om dagen, vurderer å bytte løftere, pakninger, olje etc etc. gi den gode gamle krigeren en liten velfotjent service! Jeg har aldrig åpnet denne motortypen før og er det noe jeg bør tenke på tar jeg gjerne imot tips og hjelp! :)

 

mvh Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh! Du snakker om utrolige tilfeldigheter her!!

 

Denne tråden var den siste jeg så på, før jeg kosta ut døra hjemme - for å dra på butikken etter noe jeg glemte tidligere i dag.

 

Vrenger inn ved Kiwi-butikken, og der ser jeg en vinrød Coupe Quattro. Inne på butikken hører jeg en "søring" snakker i mobilen... "Hmmm kan det være han Pål på den garasje-tråden", tenker jeg. Handler meg ferdig og går ut og venter til eieren av den røde CQ'en kommer. "Er det Pål... fra Otta?" spør jeg. Var en som ble meget lang i maska der gitt. :D

 

Arti å treffes, Pål! Du får stikke innom på en kaffe, når det høve sånn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) ja jeg skjønte ikke helt hva som skjedde når du kom bort å spurte om jeg var Pål, hadde aldrig sett deg før :)

 

men takk for hyggelig prat og invitasjon til kaffe! jeg kommer gjerne innom en dag etter den!

må få prata mer bil også, og kanskje litt fisking! :)

 

takker også forøvrig for tilbud om å få låne mekke-sted. nordlenningene har ikke fått rykte for å være gjestfrie og imøtekommende for ingenting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Henrik ordner skjønner jeg:) Synd jeg aldri har fått tilbud av Jan Henrik om mekkeplass når jeg har trengt det? :P Hva skal dette bety? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e no først no æ har fått "egen" plass, som kan brukes til ka æ vil.

Før så måtte æ pakke i hop lekan, mella hvert slag. Ikke så arti å ha langprosjekt da...

No kan æ ha million bila sundskrudd på plassen her, uten at nån klage! :D

 

Æ hadde no sånn småe plana om å ha klubbtreffa her på plassen i sommer. Grillpartay bli d nu jaffal, ett par ganga. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ikke feil ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru i fylla :P?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru ju :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.