Hvor kjøpe gass i Grorudalen/Lørenskog?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Får meg snart gassgrill og lurte på om dere har noen tips til hvor det lønner seg å kjøpe gass?

 

Hjemme i Vestfold finnes det utsalg kun m gass, som er billigere enn bensinstasjon.....noen slike her i nærheten?

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er en slik gassautomat nederst i brobekkveien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er en slik gassautomat nederst i brobekkveien

 

Det stemmer - der er det billigere enn de fleste steder.

 

I tillegg så har de fleste Plantasjen-butikkene sånn "hver 3.flaske gratis" rabattordning. Som gjør at de forsåvidt blir de billigste om du bruker såpass med gass i løpet av en sommer++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket endel rundt i fjord når jeg skulle ha og kom da frem til at billigste jeg fant da hvertfall var Smart Club.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gassautomat fungerer veldig bra og er i alle fall av de billigste når det gjelder kun bytte av flaske. Stemmer at de har noe i Brobekkveien. Bare å dra bankkort og velge hva man skal ha, prøvde det nylig i Bærum. Plantasjen blir hakket dyrere selv om du får hver 3. gratis. Skal uansett litt til å bruke opp en 10 kg beholder i løpet av en sommer..

 

http://gassautomat.no/index.php?name=seksjon%2Fnettside_3.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ligger en LPG stasjon i skjærvaveien i strømmen. det er billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.