#1 Skrevet Mai 9, 2012 Hei. Får meg snart gassgrill og lurte på om dere har noen tips til hvor det lønner seg å kjøpe gass? Hjemme i Vestfold finnes det utsalg kun m gass, som er billigere enn bensinstasjon.....noen slike her i nærheten? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2012 Mener det er en slik gassautomat nederst i brobekkveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2012 Andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 Mener det er en slik gassautomat nederst i brobekkveien Det stemmer - der er det billigere enn de fleste steder. I tillegg så har de fleste Plantasjen-butikkene sånn "hver 3.flaske gratis" rabattordning. Som gjør at de forsåvidt blir de billigste om du bruker såpass med gass i løpet av en sommer++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 Jeg sjekket endel rundt i fjord når jeg skulle ha og kom da frem til at billigste jeg fant da hvertfall var Smart Club. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Gassautomat fungerer veldig bra og er i alle fall av de billigste når det gjelder kun bytte av flaske. Stemmer at de har noe i Brobekkveien. Bare å dra bankkort og velge hva man skal ha, prøvde det nylig i Bærum. Plantasjen blir hakket dyrere selv om du får hver 3. gratis. Skal uansett litt til å bruke opp en 10 kg beholder i løpet av en sommer.. http://gassautomat.no/index.php?name=seksjon%2Fnettside_3.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 det ligger en LPG stasjon i skjærvaveien i strømmen. det er billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...