Haugesund: Autoslalom 25. april

Anbefalte innlegg

Førstkommende mandag (25. april) er det igjen tid for Autoslalom i regi av NAF. Pleier å være bra oppmøte fra Nonvag, så kanskje det er på tide at flere fra klubben kommer? Såvidt jeg vet er det kun Arvid fra klubben som har kjørt sålangt, og jeg tror han har planer om å stille denne gangen også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri vært borti det jeg, hvordan fungerer det i prinsippet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt har de brukt ca halve banen på Årabrot og satt opp kjegler. Poenget er selvsagt å komme raskest mulig rundt banen, itillegg er det straff for å rive kjegler eller kjøre på feil side. En skal annenhver gang på høyre/venstre side av kjeglene, og en kan velge på hvilke side en vil starte så derfor har en i praksis to forskjellige løyper.

 

Har ikke kjørt selv men de som har kjørt sier det er VELDIG morro! Utenom Arvid, har resten av Wahlberg slekten gjort det veldig bra tidligere og er nok blant favorittene også denne gang! Synes det er for gale at eldstemann (Arvid) skal bli slått ned i sokkene av lillebror i en gammel Volvo :nana: (vi behøver ikke nevne at Volvoen har nesten dobbelt med effekt..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull volvoen du nevner her? (tideligerer hvit)

 

Uansett så hadde det vært morro å prøvd seg på dette, men syns jeg leste at det var kl 17 på et annet forum... litt kjipt klokkeslett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre så er den vell ikke kvit lenger nei... har hørt rykter om at den var lakkert, synd i grunn, det at den var så "kvit og kjedelig" var jo det råeste med den! Uansett ett sinnsykt morsomt leketøy :)

 

Aner ikke når det begynner, men kan godt stemme med 17.00. Passer isåfall ikke for meg heller da jeg er på kurs til 20 :(

 

Men håper som sagt noen fra klubben tar turen og gjerne tar bilder og avgir stemningsrapport slik at flere fra klubben stiller nesten gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.