Hvor kjøper krympelakk i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter å kjøpe krympelakk i nærheten av Trondheim.

 

Har hørt med følgende firma uten hell; Mekonomen, Tiller, Lakkspesialisten, Autoproducts. Fant ikke noe på nettsidene til Biltema og Jula heller.

 

Hvor kan man få tak i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette det samme som hammerslagslakk (krakkelering?) I såfall har biltema det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette det samme som hammerslagslakk (krakkelering?) I såfall har biltema det.

 

All "hobbylakk" en til biltema krakelerer jo? Har hvertfall opplevd det noen ganger...

 

Beklager evt skivefeil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ja, har bestillt derifra, men både de og leverandør var utsolgt og ventet inn om 2 uker, ergo blir det fort 3 før jeg får den og da skulle alt vært montert for lengst...

 

Er dette det samme som hammerslagslakk (krakkelering?) I såfall har biltema det.

 

Blir ikke helt de samme som hammerslagslakk, men det skal krakkelere ja. Søk på forumet, fant noen bra bilder, bla i RS246 tråden om jeg husker riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så om det er andre som har forslag er det bare å rope ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.