Anbefalte innlegg

Lufter salg av min originale '94 Golf VR6, fordi jeg skal bli student, igjen. Bilen er 4-dørs, har gått 218500 km og er nylig EU-godkjent til 2014. Årsavgift betalt. Den er originalt holdt, og er godt tatt vare på! Kun to eiere siste 10 år.

Iløpet av mine to år som eier har jeg kostet på den mye nytt, blant annet :

 

2010 : Bremseskiver + klosser forran og bak. Bremsevæskeskift. Stabilisatorstag h+v side. Oljeskift 210000km + plugger. Servoolje. Nytt Sonnak batteri.

 

2011 : Nye Sachs fjærer og dempere framme og bak m/demperlager. Ny startmotor. Byttet vannpumpe (metall). Multireim. Ny radiator og frostvæske. Komplett drivaksel m/indre og ytre ledd, høyre side. Styreledd høyre side forran. Ny hovedlykt forran. VW + VR6 emblemer. VR6 frontleppe. Pollenfilter. Nytt mattesett i stoff. Giroljeskift på 218000km. Byttet nesten alt av pærer.

 

2012 : Sveiset standard-rust i jekkfester forran og tectylert opp. Nytt boltsett. Byttet bærekule venstre forran. Drivakselmansjett venstre forran. Nye bremseskiver og klosser bak. Ny caliper venstre bak. Div. bremserør. Bremsevæske. Oljeskift på 218000km. Byttet 2 ABS-sensorer. +++++

 

Andre ting å nevne, den er sort metallic. Elektriske ruter. El.spegl. Nye dørk-matter. Soltak. Hella org.tåkelys. Kjørecomputer. Øyelokk. Pent sort stoffinteriør, og så godt som ubrukte bakseter. Normalt oljeforbruk!

Den har Remus rustfritt effektanlegg hele veien, og K&N filter (i den org. boksen) som gir VR6 motoren en fantastisk lyd!

Bilen står på originale 15" BBS, med så godt som nye BF-Goodrich dekk. Gode Hakkapelita pigg eller piggfritt på 15" kan medfølge.

Lagt opp til stor stereo som kan medfølge ved rett pris.

Slitedeler som nye bærebruer forran, bakakselforinger, ABS-sensor, ekstra lykter bak/framme + blinkere og nye forskjermer følger med. (Disse kan lakkeres rimelig på verksted før et evt. salg).

 

Negativt : Littt kosmetisk, bilen er tross alt 18 år gammel, og har som vanlig litt skrubbsår som er "provisorisk behandlet", men ikke så sjenerende at jeg har prioritert å utbedre dette enda.

2x1 cm rusthull midt i venstre kanal. (Får se om jeg rekker å utbedre dette).

Mangler "kanalskjørt/plastikk" venstre forran.

ABS-en slår inn av og til ved lav hastighet etter oppstart, men gir seg når man passerer 30 km/t. Sensorfeil?

Defekt passasjervindu og soltak (soltak kan åpnes ved sveiv).

To stk. slitasjehull i førersete. (På strl. med et kronestykke).

 

 

Som dere ser har jeg hatt bilen i 2 år, og kjørt bilen ca 10000km og bør kanskje selge pga. studenttilværelse.

Det er et fint og teknisk bra eksemplar av en sjelden klassiker, som det ikke er mange igjen av. Det er brukt mye penger og tid på denne bilen!

Kvitteringer finnes vel på det meste.

 

Pris: 45000,-

 

Bytte i kurant studentbil kan være av interesse. (Nyere Polo/Golf 4/A3/A4?)

 

hyreside.jpg

 

hyrebak.jpg

 

hyreside23.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris lagt til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er lagt til i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri byttet oljepumpa eller registergreier på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige eiger hadde byttet oljepumpa mener jeg. "Registergreier" tror jeg ikke er byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.