felleskjøring til vålerbanen fredag 1 juni

Anbefalte innlegg

hallo

noen som er int i felles kjøring til vålerbanen fredag 1juni?

når passer det å dra egentlig?

jeg kan være klar sånn rundt fire tida.

dette kan vi jo bare bli enige om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at folk er med på å dra opp den 1 da utstillingen starter 3 juni. har lagd et innlegg om felles kjøring på søndagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at folk er med på å dra opp den 1 da utstillingen starter 3 juni. har lagd et innlegg om felles kjøring på søndagen :)

 

er faktisk en del som drar opp for og kjøre på bane + at for noen drar opp for og treffe folk dem ikke ser så ofte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må jo bli på fredag. Men tipper ingen gidder å vente på meg uansett, går så sakte med biltralle atte hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det året jeg hadde den andre audi'n var det mange som var på felles kjøring på fredag.

Da reiste vi opp å rigga opp telt å greier.

Blir vel fest der i år å vel på lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro å dra dit på fredag, med telt, grilling, sosialt. Er en campingplass for bilinntriserte. Selv pleier jeg å dra hjem lørdag eller tidlig søndag da utstilling ikke er helt min greie. Men alle er vi forskjellige og fredag er slettes ingen dum dag å ta seg et par varme pils på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er faktisk en del som drar opp for og kjøre på bane + at for noen drar opp for og treffe folk dem ikke ser så ofte

 

K sorry da tok jeg feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro å dra dit på fredag, med telt, grilling, sosialt. Er en campingplass for bilinntriserte. Selv pleier jeg å dra hjem lørdag eller tidlig søndag da utstilling ikke er helt min greie. Men alle er vi forskjellige og fredag er slettes ingen dum dag å ta seg et par varme pils på :)

 

 

Alltid godt med øl og grillmat i koselig selskap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere år har vi roughly fulgt oppsett ala disse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=213610

 

Men det blir aldri 100% etter planen, så folk får bare kommunisere sammen om når de har tenkt seg på tur og ikke.

Noen drar opp med banekjøringsplaner fredag kveld, endel drar lørdag, og gjerne en "stor-Oslo" gjeng søndag for dagstur(er).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke ut som det var noe stevning for gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av a Thomas. Det er ineresse men fortsatt 2 uker til. Du skal se det begyner å bli liv i denne tråden par dager før avreise:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe.1,5 uke ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å dra opp på torsdag med en liten pitstop hos gamlinga på Brandval til fredag.

 

Håper mange tar turen på fredag for hyggelig sosialt samvær : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alltid hyggelig det.vi sees på våler john arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen oppover på lørdagen en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir nok oppover lørdag for meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med på en felles tur, kanskje på fredagen. Men må sjekke litt opp med jobb osv. når jeg kan reise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan evt slenge meg på dere, da jeg skal oppover fredag selv :) Om ønskelig kan mobil nr fåes på pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan evt slenge meg på dere, da jeg skal oppover fredag selv :) Om ønskelig kan mobil nr fåes på pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egentlig reise oppover på fredag, men hadde glemt av båttur med jobben så får ikke dratt før lørdag.. Mange som skal reise oppover på lørdag? Når tenkte dere evnt å dra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egentlig reise oppover på fredag, men hadde glemt av båttur med jobben så får ikke dratt før lørdag.. Mange som skal reise oppover på lørdag? Når tenkte dere evnt å dra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Harald reiser på lørdagen i alle fall :)

 

Tid osv veit jeg ikke, kunne tenkt meg å reist litt tidlig, så rekker man å få sett på litt banekjøring før festivitetene begynner :)

 

Avreise PRESIS klokken 10 fra shell på skedsmokorset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Harald reiser på lørdagen i alle fall :)

 

Tid osv veit jeg ikke, kunne tenkt meg å reist litt tidlig, så rekker man å få sett på litt banekjøring før festivitetene begynner :)

 

Avreise PRESIS klokken 10 fra shell på skedsmokorset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.