#51 Skrevet Juni 15, 2012 Blir nok ingen tur på meg imorgen desverre, så Ronny du må nok skysses av en eller annen grom Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 15, 2012 Synd flere må melde avbud.. Men er til trøst meldt greit vær, så håper på ellers bra oppmøte! Vi har ryddet parkeringsplassen, så er bare å cruise inn etter kl 10 Foresten, ingen med bra kamera og kunnskaper til å bruke det som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 15, 2012 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 15, 2012 Da melder jeg pass gitt. Prøver igjen neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg og Vangen kommer. Ronny, hvis du vil sitte på så kjører vi fra Kaliber ca halv 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 16, 2012 Takker alle sammen for oppmøte å som fikk det til å bli et så bra treff som det ble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 16, 2012 Bilder tatt med mobilen min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 16, 2012 Vinnere: VW 1. Plass - Lasse - Golf 1 GTI VW 2. Plass - Håvard - Golf 2 VW 3. Plass - Jon Arild - Golf 6 GTI Audi 1. Plass - Tommy - Audi A6 Avant Audi 2. Plass - Bjørn Even - Audi A4 Audi 3. Plass - Erik Bjøkrli Audi A4 Avant People's Choice: Tommy - Audi A6 Avant Longest Distance: Bjørn Even - Audi A4 - Kristiansund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 16, 2012 Flere bilder kan ikke bli feil, er Vidar Smevik som har tatt disse med mitt kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 16, 2012 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 16, 2012 Siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 16, 2012 noen fra mobilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 16, 2012 noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 16, 2012 Her kommer mine bilder fra dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 16, 2012 Premiebod/ butikk Grillmat ble konsumert Grillsjefer må også spise Premieutdeling Det var alt fra meg. Takker for et hyggelig treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 16, 2012 Ble helt forelska i den røde 1'er golfen, og den røde 2'er golfen. De så jævlig strøkne ut! Neste år kommer jeg garantert. Med en helt annen versjon av bilen jeg har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 17, 2012 Mye bra bilder her! hadde tenkt meg i vei men sov for lenge:P blir neste gang! Så digg ut med pølse:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 17, 2012 Er i Seat land og det var litt langt og kjøre for og nå treffet:) Masse flotte biler,likte den Golfen med gassere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 17, 2012 Vil benytte muligheten til å takke alle for oppmøte og for å gjøre treffet til et hyggelig treff. Det vil gjenta seg Vil også takke Orkdal Bil og ScandicShine for sponsing av premier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...