"Reim strammer" til AAT motor ønskes (kjøpt)

Anbefalte innlegg

bumpedump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være forstyrrende element i tråden din, men om du ikke skifter den tidsnok kan du oppleve det samme som meg. Viftereima legges innpå registerdekselet og sliper raskt hull i dette. Deretter går den løs på registerreima (som trolig vinner) og tar med seg deler av viftereima inn i registeret. Det kan det raskt bli tull utav!

 

Si i fra om jeg skal slette innlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være forstyrrende element i tråden din, men om du ikke skifter den tidsnok kan du oppleve det samme som meg. Viftereima legges innpå registerdekselet og sliper raskt hull i dette. Deretter går den løs på registerreima (som trolig vinner) og tar med seg deler av viftereima inn i registeret. Det kan det raskt bli tull utav!

 

Si i fra om jeg skal slette innlegget.

 

Han har AAT i A6 og ikke AAT i 100 som deg.

Det er helt annerledes konstruksjon på spenneren, så i A6 så bøyer den seg ikke inn mot regremdekselet slik som din gjør. Dermed er det mye mindre fare her. Dessuten er regremdekselet av mye mer solid kvalitet i A6 enn 100 og har orginalt en stålforsterkning utvendig.

 

Til topic: Er det hele strammeren du skal ha eller kun fjær med demper? Pass på at du har korrekt rem før du monterer igjen. Remma fra 100 m/AC og A6 m/AC har litt ulik lengde, det kan være at din er for kort siden demperstanga er skadd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kun fjæra med demper. Denne som er skadd. Resten ser helt ut når jeg ser på den uten å skru den utav.

Står det noe delenummer eller lignende på reima? slik at jeg kan sjekke om det er rette reima som står på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett en på Ebay ivertfall? finner ikke når jeg leiter:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en sånn strammer tror jeg, jeg kan sjekke den når jeg kommer hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPERT!!!!!

 

Lagt til etter 1 dag 10 timer:

 

jeg har en sånn strammer tror jeg, jeg kan sjekke den når jeg kommer hjem...

 

Fant du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPERT!!!!!

 

Lagt til etter 1 dag 10 timer:

 

 

 

Fant du?

 

 

Har ikke kommet hjem enda ;) men jeg mener det skal finnes... håper å være hjemme over helga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.