Planleggingstråd BUGRUN 2012! Hvem er med?

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Noen er allerede invitert i gruppa på Facebook, men dere som ikke er det kan jo bli med!

Regner med at vi kjører på med fellesområde for nordmenn, Camp Norwegen? Har allerede ordnet med PA-anlegg, telt og litt annet festlig, skal vi lage en plass der vi kan sitte om kvelden kanskje?

 

Kom med innspill folkens, vi snakker om å reise fra Shell på Nygårdskrysset i Ski 08:00 på fredag.:)

 

http://www.facebook.com/groups/366263296765738/#!/groups/366263296765738/

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mamma skal også være med for å passe på oss :)

 

God tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger flere sider enn det der på facebook som omhandler det samme temaet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sånn er det og aldri være på Facebook. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som var med å lagde kjempestemning på BugRun i år, hatt det helt utrolig artig og jeg må også huske å gratulere alle dere som vant premie der borte : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som aktiv og styrelse medlem i GTIklubben.se og medlem i årets Bug Run jury, vill jeg gratulere årets norske vinnere. :klapp:

 

Laveste bil (ikke den fysiskt laveste bilen på treffet men fikk motiveringen "lavest fölelse")

DSC_0228.jpg

 

Scirocco/Corrado

DSC_0208.jpg

 

Golf MK1

DSC_0214.jpg

 

Polo/Lupo

DSC_0210.jpg

 

Wasserkühler

DSC_0202.jpg

 

Litt flau men siden dette ikke er mitt område husker jeg ikke klassen på denne : flau :

DSC_0199.jpg

 

Finns flere Bug Run bilder her, om noen vill ha ett bilde så send meg en mail finns både i RAW og JPEG.

nybygget1@hotmail.com

 

http://s1120.photobucket.com/albums/l499/Haugeman/BUG%20RUN%202012/

 

http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?16913-Bilder-o-filmer-Bugrun-2012

 

Og till sist en liten hilsen fra GTI klubben. :venner:

 

401827_10150891545342991_132165195_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ett kjempetreff!

Jeg blir garantert med til neste år og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som aktiv og styrelse medlem i GTIklubben.se og medlem i årets Bug Run jury, vill jeg gratulere årets norske vinnere. :klapp:

 

Hyggelig å hilse på deg under bedømningen og takk for ordene på vegne av de fleste her vil jeg tro.

 

Sees vel igjen neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bratt er det egentlig og komme seg opp på den pallen ? Ser ut som det muligens er en del skrubing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke så veldig bratt, ca en billengde før man når toppen med forhjula :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har laget den vesentlig lavere med åra. Men det er de som velger å kjøre foran istede ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på deg under bedømningen og takk for ordene på vegne av de fleste her vil jeg tro.

 

Sees vel igjen neste år :)

 

det gör vi garantert. 30 års jubileum for BR neste år. : rock :

 

Var flere som hadde misset din bil, den så for original ut i förste genomsyn =) men det betyr jo bare att man fått det bra når man ikke ser alle modifikationene med en gang. var en grön bora som flere ville legge sin röst på men jeg och han som var med meg når vi sto og pratet fikk dem till og ta en kikk på din bil, tror du hade kommet på plass etter att de andre hade vert runt der allerede.

 

de forandret mening så fort de så bilen og vi gikk igenom det du hade nevnt for oss förste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.