#1 Skrevet Mai 23, 2012 Som nevnt i topic, Hvem skal oppover til Våler ? Hele helgen ? En overnatting ? Dagstur ? Evt, prøve å få til en felleskjøring ? Og evt tidspunkt/møteplass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 jeg skal blir hele helgen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Gull! Må skaffe meg et telt tror jeg ! (et vanntett et!) Felleskjøring innover da el ? Prøve å få med oss det vakre sørlandets lokallag på kjøringen oppover ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2012 Dagstur evt En Overnatting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2012 tenker å dra på fredagen... enten tar jeg fri å kjører tidlig eller så blir det RETT etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2012 Dagstur evt En Overnatting du skal være der lenger !! vi skal jo ut å sjangle sammen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2012 du skal være der lenger !! vi skal jo ut å sjangle sammen ! ahahah. får se ann Søstra til dama har et hus rett oppi skogen der. så har spurt om å få være der den helga : ) så da kan det hende det blir hele helga på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2012 er hu fin a ? hahahahha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2012 Selvfølgelig skal du hele helga Steffen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2012 når stikker du bortover Kristian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2012 Gutten skal dra i 11 tia på fredagen han! Som nevt over, vi må jo få med en felles kjøring med gutta/jentene fra sørlandet! Møtes på Moheim/telemarksporten et klokkeslett f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2012 Når er våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2012 Første helga i juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2012 Jeg er med hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24, 2012 Ser ut til at det har meldt knallvær denne helgen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2012 når runder de andre telemarksporten a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg kjører fredags morgen, via Sverige. Blir der hele helga, som vanlig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 25, 2012 Jeg kjører fredags morgen, via Sverige. Blir der hele helga, som vanlig ! med båt ? isåfall joiner ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 25, 2012 hva skjer på våler på fredag, BORTSETT fra drekking å "klargjøring" ? kjøringa starter vell på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 25, 2012 Dagstur evt En Overnatting Du skal bli hele helga?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 25, 2012 hva skjer på våler på fredag, BORTSETT fra drekking å "klargjøring" ? kjøringa starter vell på lørdag? Det skjer stort sett det + at man får møte folk det er ei god stund siden man så sist (ettersom ikke alle deltar i vintersesongens aktiviteter). Synes selv det er en fordel å komme fram på fredag, så jeg slipper å reise midt på natta for å komme opp til banekjøringa starter/førermøtet finner sted. Også i år jobber jeg kveldsskift på fredagen, så jeg reiser rett til Våler etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 25, 2012 hva skjer på våler på fredag, BORTSETT fra drekking å "klargjøring" ? kjøringa starter vell på lørdag? bli kjent lage camp og morro du skal bli me opp på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 26, 2012 bli kjent lage camp og morro du skal bli me opp på fredagen klaffa bra med langfri vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 26, 2012 jappjapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 26, 2012 Prøver å få tatt ferie da.. Jobb helgen min desverre.. Men er det plass i campen din stian? tilfelle jeg får fri og kan reise fredagen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...