Vålertreffet 2012 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Prøver å få tatt ferie da.. Jobb helgen min desverre..

 

Men er det plass i campen din stian? :) tilfelle jeg får fri og kan reise fredagen :)

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

plass til deg vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal du ha camp Stian ? Skal oppover på fredag, ikke via Sverige :P

 

Prøve å joine den jeg au, om det er plass ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte bare på combicampen jeg ;) men vifår vel ordna no når vi kommer opp vel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke fikser jeg et telt ;) null stress :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da ville jeg fiksa telt ;) er et helvete å våkne opp i en trang combicamp i varmen :P hahah

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Even; kan ikke du mase litt på Ellen sånn at hun blir med på Våler da ? :)

 

Hun sier at det kanskje ikke blir tur på henne i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Even; kan ikke du mase litt på Ellen sånn at hun blir med på Våler da ? :)

 

Hun sier at det kanskje ikke blir tur på henne i år

 

Vivian: har prøvd flere ganger allerede ! Vi får begge fortsette å påvirke !;p

 

 

Hva sier folket til: Avreise Telemarksporten/Moheim fredag kl 12.30?

 

Da møter vi noen fra Sørlandet, og kjører med dem oppover :)

 

 

Gi gjerne tilbakemelding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med ! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good!

 

Btw, du må bli flinkere til å svare når telefonen din lager lyder og blinker Stian ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good!

 

Btw, du må bli flinkere til å svare når telefonen din lager lyder og blinker Stian ;)

 

ohhhhh sjekke det ut : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å ta turen på Lørdag,

Er det utstilling da, eller kunn banekjøring?

 

Noen som kjører forbi Oppdal/ ulsberg lørdag morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å ta turen på Lørdag,

Er det utstilling da, eller kunn banekjøring?

 

Noen som kjører forbi Oppdal/ ulsberg lørdag morgen?

 

Dette er tråden for Telemark, så om noen av oss kjører forbi der, er vel lite trolig,

 

Det er utstilling på lørdagen etter hva jeg har fått med meg. Men sjekk Våler-treff tråden :)

 

Der står all info !:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å ta turen på Lørdag,

Er det utstilling da, eller kunn banekjøring?

 

Noen som kjører forbi Oppdal/ ulsberg lørdag morgen?

 

Dette er tråden for Telemark, så om noen av oss kjører forbi der, er vel lite trolig,

 

Det er utstilling på lørdagen etter hva jeg har fått med meg. Men sjekk Våler-treff tråden :)

 

Der står all info !:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er tråden for Telemark, så om noen av oss kjører forbi der, er vel lite trolig,

 

Det er utstilling på lørdagen etter hva jeg har fått med meg. Men sjekk Våler-treff tråden :)

 

Der står all info !:)

 

hehe, så ikke det først..;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er tråden for Telemark, så om noen av oss kjører forbi der, er vel lite trolig,

 

Det er utstilling på lørdagen etter hva jeg har fått med meg. Men sjekk Våler-treff tråden :)

 

Der står all info !:)

 

hehe, så ikke det først..;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Våler en del år på rad nå, men har vært dårlig med telemarkinger syntes jeg.. Men i år syntes jeg det ser lovende ut! :tilber:

 

Vi har vel en lokallagsbanner et sted? Den må jo nesten være med, og om noen har eller kan skaffe et partytelt hadde det vært konge! Syntes det er på tide at Telemark viser seg litt der oppe, dette blir rått : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Våler en del år på rad nå, men har vært dårlig med telemarkinger syntes jeg.. Men i år syntes jeg det ser lovende ut! :tilber:

 

Vi har vel en lokallagsbanner et sted? Den må jo nesten være med, og om noen har eller kan skaffe et partytelt hadde det vært konge! Syntes det er på tide at Telemark viser seg litt der oppe, dette blir rått : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært awesome å tatt en hel helg på Våler, men hvorfor skal alle banetreffa ligge midt i eksamenstia mi?? Får kaaanskje tatt 1 tur på lørdag i beste fall! :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært awesome å tatt en hel helg på Våler, men hvorfor skal alle banetreffa ligge midt i eksamenstia mi?? Får kaaanskje tatt 1 tur på lørdag i beste fall! :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hiver meg med 12.30 gjengen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hiver meg med 12.30 gjengen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Våler en del år på rad nå, men har vært dårlig med telemarkinger syntes jeg.. Men i år syntes jeg det ser lovende ut! :tilber:

 

Vi har vel en lokallagsbanner et sted? Den må jo nesten være med, og om noen har eller kan skaffe et partytelt hadde det vært konge! Syntes det er på tide at Telemark viser seg litt der oppe, dette blir rått : rock :

 

Snakk med Stian eller Lars Erik ang lokallagsbanner. Regner med de vet hvor denne er dersom vi besitter dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Våler en del år på rad nå, men har vært dårlig med telemarkinger syntes jeg.. Men i år syntes jeg det ser lovende ut! :tilber:

 

Vi har vel en lokallagsbanner et sted? Den må jo nesten være med, og om noen har eller kan skaffe et partytelt hadde det vært konge! Syntes det er på tide at Telemark viser seg litt der oppe, dette blir rått : rock :

 

Snakk med Stian eller Lars Erik ang lokallagsbanner. Regner med de vet hvor denne er dersom vi besitter dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke tur på meg :( fikk ikke fri fra jobben.. Så må jobbe i helgen jeg da... Fuck!

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke tur på meg :( fikk ikke fri fra jobben.. Så må jobbe i helgen jeg da... Fuck!

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.