#101 Skrevet Mai 30, 2012 vil du ha tlf nr mitt?kanal 7 walkie? sleng det ut 98049272 er iallefall mitt hvis noen vil ha tak i meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 30, 2012 Bruker dere å varsle Viking og Falken så de kan ha høyere beredskap langs E18/E6 når det skal kjøres så mye VAG i kolonne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 30, 2012 Bruker dere å varsle Viking og Falken så de kan ha høyere beredskap langs E18/E6 når det skal kjøres så mye VAG i kolonne?? ingen a våre biler som kommer seg opp på sånna biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 30, 2012 Haha.. blir vi så mange altså? Trokke det var noen som varsla når vi var 60 biler på vei til Hadeland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 30, 2012 sleng det ut 98049272 er iallefall mitt hvis noen vil ha tak i meg ! 99072417. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 30, 2012 Kjører dere innom shell på kjellstad så jeg får joina kolonna eller? (Første shell etter brua over Drammen, ved motorveien) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 30, 2012 Ordner seg det Bakken Rett ved gamle bommene i assume ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 30, 2012 Det sier meg ingenting men er den shell stasjonen rett før Lier bakken Statoil er i sørgående retning på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 30, 2012 Da snakker vi samme sted er en del år siden den bomstasjonen eksisterte, så skjønner at du ikke husker det Marché er vel på samme side som Statoil i sørgående retning. Men det blir en tur innom Sverige? Øl, Mat og annet tjafs shopping? Gidder ikke handle her hjemme da, om vi skal innom Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 30, 2012 Jeg skal til Sverige i hvertfall, samme med Lehne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 30, 2012 Må joo på harry tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 30, 2012 Da ble det en tur innom söta bror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 31, 2012 Da har jeg tatt meg fri fra jobb og blir med vaag via Sverige Biff, bira och bacon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 31, 2012 Kjører dere innom shell på kjellstad så jeg får joina kolonna eller? (Første shell etter brua over Drammen, ved motorveien) det fikser vi ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 31, 2012 Noen a dere som har en hjemmeforsterker ? har ordna agregat som kan stå å gå slik at vi ikke tømmer alt a biler partytelt med vegger og tønnegrillen er også på plass ! har høytalere type CV som trøkker greit men nettopp kjøpt meg ny forsterker så den drasser jeg ikke me ut i naturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 31, 2012 hadde store planer om å bli med i kolonna jeg og, men guttungen skulle plutselig være røver i barnas dag toget på lørdag: bråk : Tenker kjøre oppover når toget er ferdig så får forhåpentligvis med meg litt av morroa utpå kvelden og søndagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 31, 2012 Har en forsterker jeg som du kan låne Olsen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 31, 2012 Du skal jo bli med Mats, så du kan jo bare ta den med i morgen når du blir hentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 31, 2012 Bra jobba gutter, dette blir rått ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 31, 2012 trur det her kan bli helt sjef jeg GT ! hvis folk ordner me litt musikk på mobiler og sånt hadde det vært sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 31, 2012 De fleste har vel Spotify på telefonen i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 31, 2012 mnjaaaaaa men får se om jeg tar me anlegget har da funket i alle år å bruke bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 31, 2012 mnjaaaaaa men får se om jeg tar me anlegget har da funket i alle år å bruke bilene Stian, det er strøm der oppe så det er bare å ta med noen tromler med sjøteledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 31, 2012 Stian, det er strøm der oppe så det er bare å ta med noen tromler med sjøteledning. ja var igrunn det jeg var litt usikker på men får se hvordan det blir må jo få pakka med meg alt ! takk for tipset ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 31, 2012 kjører dere innom bensin stasjon på korset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...