#126 Skrevet Mai 31, 2012 Mulig. Om ikke er det jo bare å ringe Stian, og høre hvor vi er. Beregne, og hoppe på kolonna når vi passerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 31, 2012 det er vell 2-felt bortiii der? så det er vell bare å hive seg ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 31, 2012 Da var bilen vasket og klar for tur morgen Får håpe ikke det begynner å regne i natt Så er det bare å pakke, pakke, pakke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 31, 2012 ok det kan jeg gjøre.ca klokka 15.00? kanal 7 på walkie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 31, 2012 Vi bruker kanal 3 på walkie som nevnt tidligere i tråden. Stian har Nr ditt, så vi ringer deg når vi nærmer oss, eller så kan du ringe Stian og høre hvor vi er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 31, 2012 den grei vettu.da sees vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 31, 2012 jeg har ikke walkie så kommer til å plassere meg mitt i klynga så jeg ikke roter meg bort:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 1, 2012 Vi blir litt seine opp til dere! Stavangerfolka er litt treige Jeg ringer Even på vei oppover, så dere blir oppdatert underveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 1, 2012 Mye forsinka eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 1, 2012 Venter fremdeles på Lehne & Co i Porsgrunn. De er her om 15 min. Tipper vi er avgårde ca 14.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 4, 2012 Passe trøtt i trynet i dag på jobb! Kaffe har det blitt noen kopper av ! Men takk for en flott helg alle sammen, tiltross for noe surt vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...