Anbefalte innlegg

Hvor burde man tone rutene i Telemark?

 

Kom gjerne med tips, både firma og privatpersoner - rimelige og dyre.

 

Hvis noen på forumet driver med dette (og er flinke) kan de gjerne sende meg en pm :)

 

 

På forhånd takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte tint prestige på en MB C200 w202 jeg hadde for noen år siden

 

http://www.jttp.no/2.html

 

igrunn veldig fornøyd med resultatet jeg. Fikk en boble etter ett par uker og det fikset han opp i uten spørsmål.

 

Men vet andre medlemmer har ikke vært fornøyd med han. så er litt opp og ned føler jeg. Men selv kan jeg anbefale han.

 

------------

 

max solfilm er mange som bruker og alle er jevt over fornøyd. har 2 kolegaer som brukte han på a4 B7 og B8. Begge ble meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Riis Bilglass i Skien..

 

Fabelaktig jobb, til en meget god pris.

 

A6 sedan (min bil) skal visstnok være vanskelig å få til, men det var ikke.. og ER ikke spor av problemer.

Ser 100% originalt ut, 2 år etter jobben.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse på i pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse på i pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Max Solfilm tok 5300 kr 7 ruter for meg ! Anbefales!!

 

Riis Bilglass soter ikke de fremre rutene lengre, så lenge du ikke kjenner en av de som jobber der meget godt. De hadde visst fått biltilsynet på nakken pga dette. Jeg fikk iallefall avslag på de fremre rutene hos Riis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Max Solfilm tok 5300 kr 7 ruter for meg ! Anbefales!!

 

Riis Bilglass soter ikke de fremre rutene lengre, så lenge du ikke kjenner en av de som jobber der meget godt. De hadde visst fått biltilsynet på nakken pga dette. Jeg fikk iallefall avslag på de fremre rutene hos Riis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse på i pris?

 

Husker ikke prisen, men fant ut den gang at de var rimeligere enn konkurrerende firmaer i Telemark og Oslo.

 

At Riis ikke vil sote vinduene foran voldsomt skjønner jeg godt..

Jeg sotet fremre vinduer også, men i en lysere toning enn bakre..

Dette har fungert flott i kontroll og SER veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse på i pris?

 

Husker ikke prisen, men fant ut den gang at de var rimeligere enn konkurrerende firmaer i Telemark og Oslo.

 

At Riis ikke vil sote vinduene foran voldsomt skjønner jeg godt..

Jeg sotet fremre vinduer også, men i en lysere toning enn bakre..

Dette har fungert flott i kontroll og SER veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke prisen, men fant ut den gang at de var rimeligere enn konkurrerende firmaer i Telemark og Oslo.

 

At Riis ikke vil sote vinduene foran voldsomt skjønner jeg godt..

Jeg sotet fremre vinduer også, men i en lysere toning enn bakre..

Dette har fungert flott i kontroll og SER veldig bra ut :)

 

Da jeg snakket med Riis, ville de ikke sote vinduene foran i det hele tatt. Kun fra b-stolpe og bakover som jeg kunne få pris på. Dette var da nye direktiver de hadde fått, da de hadde fått pukkel fra SVV/biltilsynet ang dette. Da de også jobber med å bytte ruter for kunder.

 

MAX Solfilm driver kun med soting/foliering, og er ikke underlagt disse kravene.

 

Når det gjelder TINT prestige, har jeg også brukt han en gang. Ble helt greit fornøyd med jobben, hyggelig fyr, og lett å prate med. Prøvde å ringe han på nr som står på nettsiden hans før jeg sotet min B8, men da fikk jeg beskjed om at nr ikke var i bruk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke prisen, men fant ut den gang at de var rimeligere enn konkurrerende firmaer i Telemark og Oslo.

 

At Riis ikke vil sote vinduene foran voldsomt skjønner jeg godt..

Jeg sotet fremre vinduer også, men i en lysere toning enn bakre..

Dette har fungert flott i kontroll og SER veldig bra ut :)

 

Da jeg snakket med Riis, ville de ikke sote vinduene foran i det hele tatt. Kun fra b-stolpe og bakover som jeg kunne få pris på. Dette var da nye direktiver de hadde fått, da de hadde fått pukkel fra SVV/biltilsynet ang dette. Da de også jobber med å bytte ruter for kunder.

 

MAX Solfilm driver kun med soting/foliering, og er ikke underlagt disse kravene.

 

Når det gjelder TINT prestige, har jeg også brukt han en gang. Ble helt greit fornøyd med jobben, hyggelig fyr, og lett å prate med. Prøvde å ringe han på nr som står på nettsiden hans før jeg sotet min B8, men da fikk jeg beskjed om at nr ikke var i bruk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.