IKKE klubbmedlem. Stor fart, 20 m bremsespor og ca. 30 m hopp?

Anbefalte innlegg

Var visstnok en 300SX

 

200SX eller 300ZX?

 

Vet du noe farge? Kanskje gul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de kom fra det uten varige mèn så har de hatt flaks. Ser ut som noen har mistet en container oppå den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de kom fra det uten varige mèn så har de hatt flaks. Ser ut som noen har mistet en container oppå den.

 

Ja, ganske sammentrykt ja...

Men står i artikkelen at de var MEGET heldige..?

 

Men noen som vet om det er en GUL 300ZX?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser vel at den er gul? Ser ut som Futuragelb, men alle slags biler kan omlakkeres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gul 300zx ja... var vistnok rimelig strøken også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gul 300zx ja... var vistnok rimelig strøken også

 

Liten og dårlig skjerm på denne pcn, så her så jeg dessværre ikke fargen godt nok...

 

Men ja, denne var MEGET strøken.

 

Det som er det viktige opp i det hele er at det, (etter forholdene), går bra med begge som var i bilen.

 

(Og det er IKKE klubbmedlemmer innblandet, så ber om at meninger og synsinger omkring ulykken ikke tas her).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på faste og løse bremsespor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den var det ikke mye igjen av...

 

Faste vil jeg tro er når du ser bremse spora som helt svarte striper i veien, løse da skimtes de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med eller uten abs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Og det er IKKE klubbmedlemmer innblandet, så ber om at meninger og synsinger omkring ulykken ikke tas her).

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø :

 

Formulerte meg kanskje litt dårlig, men det jeg mente var vel egentlig at slike diskusjoner ofte omhandler urelevante ting vedr. ulykken... Se f.eks. i diskusjonstråden til artikkelen i adressa om hva som diskuteres der...

Og mente heller ikke at man kun kan diskutere ulykker der medlemmer er innblandet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis av meg som er eieren av bilen. Takk og lov for at det gikk så bra som det gikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.