Anbefalte innlegg

Et meget hyggelig klubbmedlem reddet dagen vår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noen navn på hånda, men mener å huske at det er en del amcar-folk som leier ut bilene sine til slike arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har mulighet til å låne amcar. Men synes egentlig det blir litt kjedlig :P Har mest lyst på en flott vag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En A8 har vært tingen der! Må da finnes en i klubben!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En A8 har vært tingen der! Må da finnes en i klubben!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo alltids en A8 D2 jeg har brukt til dette før jeg :)

Sort A8 facelift.

send pm om du lurer på noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det kunne vært noe Robert Wiggen! Har du noen bilder jeg kan se på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trudde jeg hadde det, men jeg finner de ikke :(

men er helt identisk til denne

Audi A8/S8 meeting 2008

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dama sa at den var for gammel :P

Men absolutt en skikkelig lækker sklibil! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt oss nyere a8, q7, a7.. Glemte å si at vi har tenkt å betale...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med møller da? E jo reklame for dem å ha en sånn bil på masse bilda å at folk skjer bilen, men om dem låne ut en bil for "prøvekjøring" ei helg vet itj æ. men verste svare du får e jo nei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det har æ faktisk ikke tenkt på! Tror jeg gjør det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

a7'n er jæææævli fin... men sjekker de ikke inntekt osv på møller da? Kanskje jeg får lånt en gammel polo :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

a7'n er jæææævli fin... men sjekker de ikke inntekt osv på møller da? Kanskje jeg får lånt en gammel polo :P

 

Nei det hadde vært veldig rart om de hadde gjort. Du kan jo sende en mail å forklare de saken, blir neppe solgt med det første, de har jo to stk inne… Kanskje du kan "leie" en bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det enkleste er vel å høre med de :) Man kan faktisk komme et stykke med å være litt ydmyk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg giftet meg i helga, og da fikk vi skaffet en hvit 9 meter lang Lincoln: rock : (http://www.trondheimlimo.no)

 

De som eier denne bilen har nylig startet opp. De er veldig seriøse og kjører bare i forbindelse med bryllup, konferanser e.l og ikke som enkelte som bare kjører på fulle ungdommer som raserer bilene. De har også løyve, som enkelte andre ikke har.

 

Hvis en slik bil er av interesse kan jeg anbefale disse! Han som er sjåfør, som også eier bilen, hjelper bruden med kjolen, serverer champagne og hjelper gjerne til med andre ting hvis det er nødvendig.

Han kjører også veldig rolig og fint slik at du og fruen ikke blir slengt frem og tilbake i bilen:p hehe

 

Bildet er fra når vi ble hentet.

533426_10150869273882126_1486124991_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg sliter selv med valg av bil til mitt bryllup.

 

Kult at det ble limo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:)

Kan se for meg at det er litt vanskelig å velge bil.

Grunnen til at vi valgte limo var at den skilte seg mest ut. Uansett hvor fin bil man skaffer vil de fleste mene at det er bare en bil. Men ser de at det er en limo så er det en LIMO:D hehe. Men uansett så må man velge det man vil ha;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg giftet meg i helga, og da fikk vi skaffet en hvit 9 meter lang Lincoln: rock : (http://www.trondheimlimo.no)

 

De som eier denne bilen har nylig startet opp. De er veldig seriøse og kjører bare i forbindelse med bryllup, konferanser e.l og ikke som enkelte som bare kjører på fulle ungdommer som raserer bilene. De har også løyve, som enkelte andre ikke har.

 

Hvis en slik bil er av interesse kan jeg anbefale disse! Han som er sjåfør, som også eier bilen, hjelper bruden med kjolen, serverer champagne og hjelper gjerne til med andre ting hvis det er nødvendig.

Han kjører også veldig rolig og fint slik at du og fruen ikke blir slengt frem og tilbake i bilen:p hehe

 

Bildet er fra når vi ble hentet.

Gratulere med vel overstått.

Hadde ikke fått med meg at du har gått til alters en gang jeg:)

Selveste Nidarosdomen jeg ser i bakgrunnen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med vel overstått.

Hadde ikke fått med meg at du har gått til alters en gang jeg:)

Selveste Nidarosdomen jeg ser i bakgrunnen?

 

Takk for det Ole:) Man kan vel ikke få med seg alt;)

Stemmer det ja, hadde vielsen i Nidarosdomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet noen bil enda, møller var ikke int, kan jo forsåvidt forstå det også. Har ikke så veldig lyst på limo egentlig, blir så vanlig, en kompis drev limo firma før, da ble det noen turer. Men har jævli lyst på en fin vag! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjørt en del limo før så skjønner jeg at det blir litt "kjedelig";) Håper du finner en fin vag;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.