#26 Skrevet Juli 5, 2012 Hehe, det er jo ikke kjedlig, men det blir liksom ikke den samme stasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 5, 2012 , møller var ikke int, kan jo forsåvidt forstå det også. Det var jo en bombe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 6, 2012 Skulle gjerne ha lånt bilen til deg denne dagen,men er noe langt unna. Bilen skal faktisk brukes til 2 brylluper i sommer:) Kan jo hende at jeg kan ta meg en tronheims helg som jeg bruker:) Her er link av bilen min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=232979&page=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 6, 2012 Kim, det hadde vært veeeeldig supert! Sinnsykt fin den bilen din! Hvis du er intr så slår vi til å "bestiller" deg, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 6, 2012 Skal skjekke i ordreboken på jobb,så sender jeg deg pm jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 6, 2012 Veldig bra! litt spent jeg nå, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...