Nord-Trøndelag: Første treff

Kjæm du på lokallagsmøte på Steinkjer lørdag 23. April??  

5 stemmer

  1. 1. Kjæm du på lokallagsmøte på Steinkjer lørdag 23. April??

    • Ja, d SKA æ!
    • Får sjå, litt usekker enda.
    • Nei, så absolutt itj!!
      0


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg er frekk nå, men er det noen mulighet for å fått samla gjengen (+ evt. nye) f.eks på Steinkjer lørdag kveild?? :confused:

Vil bare høre hvordan oppslutningen er blandt andre medlemmer i NT.

 

Add alle smmen på MSN og lag en VW-Audi mappe slik at dere har oversikt over hvem som er hvem, så kan vi snakkes mere der også. :o

 

Jeg tror kanskje det finnes flere rundt om i området som kjører VAG som IKKE har hørt om VWAudi-club Norwegen. Er det ønsker om å møtes en annen plass, så er det bare å rope ut, men jeg nevner Steinkjer fordi det er byen midt i NT, slik at folk fra Namdalen ikke trenger å kjøre heelt til Stjørdal f.eks. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det da snakk om, dette treffet da ? hvor i steinkjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det da snakk om, dette treffet da ? hvor i steinkjer?

 

Det er ennå ikke bestemt, siden det ikke er bestemt at det skal være i Steinkjer ennå heller, men mest sannsynlig så er det mulig å komme seg litt bort fra de fulle Volvo-rånerne for å diskutere VW og Audi. Parkeringsplassen på Globus da?? Strax-stasjonen?

 

Parkeringsplassen mellom Globus Storsenter og Strax klokka 22??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei. Hørte rykter om treff nå til helgen ja, ser det stemmer..

 

Hadde jo vært stilig hvis vi kunne treftes en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutter ikke på jobb før 22:45 jeg, og ettersom jeg jobber på Norske Skog Skogn så rekker jeg vel ikke noe møte. Regner uansett med at noen gidder å fortelle meg hva som skjedde og ting man er kommet frem til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik : skaffer du den der vwaudisaken til lørdag? da tar jeg med 250 jeg :D

 

kommer jeg! men i verdens mest harry jetta 1.. med fare for å bli stoppa av politi.. så håper vi tar det på dagtid;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik : skaffer du den der vwaudisaken til lørdag? da tar jeg med 250 jeg :D

 

kommer jeg! men i verdens mest harry jetta 1.. med fare for å bli stoppa av politi.. så håper vi tar det på dagtid;)

 

Hey. De har det bra travelt på Dek-Rek just nå, men jeg kan fikse det i løpet av neste uke. Vi MÅ være minst 4 stk for å få det til 250,- (Kostbart stoff bak på trykket....) : ja :

 

Jeg hører rykter i at WestSide-Racing har en demonstrasjon i Levanger igjen i helga, noe som vi her i Beitstad har lyst til å være med på. Tror vi må få dette bekrefta før vi avtaler 100% treff på Steinkjer. Kanskje Levanger passer bedre? Avhenger på hvor i N.T. folk kommer fra da. :(

 

Er det virkelig inge flere som vil ha stripa i frontruta???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir vi enige om da? Steinkjer eller Levanger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passe best for me i steinkjer da...

men d e min mening

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma kerr d bi førr mæ i groinn! men sia d bi kveildstid så e d itj jetta tid : nei : men får d væll t på et vis ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg at vi burde hjlpe våre venner i Levanger da. Hvorfor ikke ta et møte der?

Veldig bra reklame for VW - Audi CLub Norwegen da. : ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da møtes vi kl 22 på ferjeleiet da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samkjørin = kolonne fra Beitstad - Steinkjer rundt 21:00. Håper at noen flere fra området blir med. Hvis noen vil bli med å samkjøre, send sms tl meg, så samordner jeg da vett.

Send sms til meg: 97166685 (Erik Røsegg) : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. i dag va d livat på levanger ja. full demonstrasjon... :(

lev.JPG

leva2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sekkert! synes det var tamt.. lite audifolk! noen var det, men ikke slik jeg hadde håpt at møte vårt skulle være! "Pudding" var der å trena opp kamerahånda da! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va da en liten tøffing der å da ;)

 

nei ikke han til høyre :)

leva3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si takk til dem av oss som møtte opp på Levanger i går. Det var hyggelig å møtes for å bare bli litt lett kjent. Synd at ikke flere fikk det til. Det var overaskende mange som var på Levanger som kjørte VW og Audi, som IKKE var medlemmer i klubben. Men det var også flere som var der som var medlemmer, men ikke hadde tatt kontakt.

 

Håper at vi kan ha et treff litt senere en gang også.

 

Til info: Banekjøring på Lånkebanen lørdag 30. April. : ja :

 

Jeg får IKKE til å komme pga noe arrangement i bygda... : bh :: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.