Anbefalte innlegg

Da suget for banebil har tatt FULLSTENDIG overhånd vurderer jeg å selge s4'en min etterhvert og handle inn en bil jeg kan bygge banebil av. Er helst på utkikk etter et påbegynt prosjekt så jeg slipper å begynne fra scratch, motor skal jeg uansett bygge opp fra bunnen av så om dette mangler er det ingen hindring og heller en fordel, men alt er av interesse. Dette blir nok nærmere høsten, men hvis du har noe stående du tenker å kvitte deg med så skrik ut :)

 

Får tak i meg på pm eller 92692542

- Jan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en s4 c4 sedan stående og masse deler og ett extra chassi vist dette kunne vært av interesse så selger eg alt for 20 lapper.

bil og deler er kjøpt av forhandler i tyskland og er i bra stand. tlf 97140289 vist du lurer på noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har absolutt sett den. Men her er tanken at det skal være lekebil og ikke time attack. Hadde selvfølgelig vært kult å fullføre det rørramme prosjektet, men føler ikke det er noe "førstegangs" prosjekt :) Og bekkeli sin bil er laaaangt utenfor min prisrekkevidde :P men takk for tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger pris siktet ditt da? Mulig jeg skal selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så er alt av interesse :) Alt kommer ann på hva som er gjort osv osv, er mye forskjellig. Hvis jeg får solgt min s4 etterhvert har jeg mye mer å rutte med. Så er bare å komme med forslag/tilbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer forstatt å selge mitt karroseri da jeg har lyst på noe mer ekstremt. Prisklasse er nok høyere enn du er ute etter, men vi kan alltids bli enige. Pris for kun chassi med alle plater, lykter og skrudd bur ca 50.000nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer forstatt å selge mitt karroseri da jeg har lyst på noe mer ekstremt. Prisklasse er nok høyere enn du er ute etter, men vi kan alltids bli enige. Pris for kun chassi med alle plater, lykter og skrudd bur ca 50.000nok.

 

Vil det da si uten kun karosseri rensket for alt av understell og drivlinje ? Snakker vi om den røde da ? ;)

 

Lagt til etter 36 minutter:

 

God respons her igrunn :) Det liker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, tar av alt understell,drivlinje, ledningsnett, motor osv. Dvs du kan feks hente en s2 i sverige for å ta delene fra. Da har du en s2 med skilter for en god pris ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Høres ut som litt mye arbeid. Hadde håpet på en bil med ferdig 5 bolts understell osv. Men takk for tilbudet :)

 

Lagt til etter 6 dager 1 time:

 

Da var banebilprosjekt handlet ! :D Havnet på en Audi S2 sedan (godkjent ombygd). Takker for alle tilbud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bane s2'n min vurderes solgt pga huskjøp=/ så kan den være av interesse?

 

Litt seint ute ser jeg=p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt i innlegget over så har jeg handlet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.