#26 Skrevet April 25, 2005 Mats Sønsteby msoen (a) online.no 1997 Audi A4 1.8 99551299 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2005 Tom Kenneth Hansen, kenhans33@hotmail.com 909 66132 1995 Volkswagen Caravelle GL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 8, 2005 Takk! Dette gjør det 1000 ganger lettere for meg og frank og få folk på listen! Fortsett de som ikke finner seg på listen over medlemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 8, 2005 *se ned* Beklager mitt fravær fra forumet siste tiden.. Men ting er ordnet nå takket være Ørjan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 9, 2005 Jeg vil også inn i Mjøsa lokallag! Kent Roar Grøtting, Elverum, kentroar@hotmail.com, 95124883, 2001 Audi A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 10, 2005 jeg vil også være med: Jan Cato Moen, br.dal. 40415042, jan.cato.moen@merkurhidden.no 89mod audi 100 tq avant og 2000 mod a6 2,5 tdi q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 10, 2005 Lagt til begge to:) Nå er det bare å møte opp på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 10, 2005 Stian Wethammer,hamar stianwethammer@hotmail.com2002 mod passat trendline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 10, 2005 Stian Wethammer,hamar stianwethammer@hotmail.com2002 mod passat trendline check 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 10, 2005 Thanks!!!!Kan du også legge til Rune Emilsen,hamar.Golf 4 stv.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 10, 2005 Thanks!!!!Kan du også legge til Rune Emilsen,hamar.Golf 4 stv.? Skal bli.. Ikke noe mail adresse på han? Eller mobilnr på noen av dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 10, 2005 mob på meg:90943932 på Rune:90549155 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 10, 2005 Ørjan Eriksen har fått tilgang til den medlemslisten vi i styret sitter på over lokallaget deres. Denne er dynamisk, og vil til enhver tid være oppdatert. Alle som melder flytting til ett område som er definert som dekningsområde for deres lokallag, vil automatisk bli medlem hos dere. Ville bare gjøre dere oppmerksom på dette, da det dere driver på med EGENTLIG er litt unødvendig! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 10, 2005 Ørjan Eriksen har fått tilgang til den medlemslisten vi i styret sitter på over lokallaget deres. Denne er dynamisk, og vil til enhver tid være oppdatert. Alle som melder flytting til ett område som er definert som dekningsområde for deres lokallag, vil automatisk bli medlem hos dere. Ville bare gjøre dere oppmerksom på dette, da det dere driver på med EGENTLIG er litt unødvendig! Mvh Fungerer dette også på profilene på Hovedsiden? Isåfall så er det absolutt ikke alle områder som ligger innen for lokallaget.. Har tatt opp dette med Skotner på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 10, 2005 Fungerer dette også på profilene på Hovedsiden? Isåfall så er det absolutt ikke alle områder som ligger innen for lokallaget.. Har tatt opp dette med Skotner på mail. Okei, har snakket med Ørjan Eriksen om dette. Skotner har ingen ting med dette å gjøre lenger, men det jeg sa at dere kan gjøre, er å komme med en oppdatert liste over de postnummerene dere vil at lokallaget deres skal dekke. Er dette som er grunnen til at det ikke "fungerer" nå.. Send meg en slik liste på mail, så skal jeg fikse det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 10, 2005 Okei, har snakket med Ørjan Eriksen om dette. Skotner har ingen ting med dette å gjøre lenger, men det jeg sa at dere kan gjøre, er å komme med en oppdatert liste over de postnummerene dere vil at lokallaget deres skal dekke. Er dette som er grunnen til at det ikke "fungerer" nå.. Send meg en slik liste på mail, så skal jeg fikse det! Hmm.. Da må jeg sette meg ned å sette opp en slik liste igjen, ettersom jeg har formatert siden jeg sendte denne lista til Skotner.. Mye mulig han fortsatt har denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 10, 2005 Har sendt deg den listen vi har lagt inn på PM, for å hjelpe LITT iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 10, 2005 Har sendt deg den listen vi har lagt inn på PM, for å hjelpe LITT iallefall... Takk.. Der var det visst endel som manglet.. Skal sette meg ned med resten av styret her og se på det.. Men har ikke Nord-Østerdal fått eget lokallag nå? Så det var endel postnr der som hører til Nord-Østerdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 11, 2005 burde vel slenge meg på jeg og da! ... trenger også slike "vw audi club" merker og... da en viss Morten Paternoster klarte og ta livet av dem! noen som har slike liggende? som er lett tilgjengelig å gi bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 5, 2005 Jeg vil også inn i lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 5, 2005 Jeg vil også inn i lokallaget! gjøre som de andre.. poste fult navn osv .. se tidligere i denne tråden for hva du skal ha med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 6, 2005 Magnus Håberget, Elverum magnus85{a}ånline.no Audi A4 1,8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg vil også inn! Glenn Ove Strandheim ELVERUM strandheim@bluezone.no Passat VR6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 20, 2005 gjøre som de andre.. poste fult navn osv .. se tidligere i denne tråden for hva du skal ha med... Christian Seierstad, Lena, 95785098, christianseierstad@bluezone.no, VW Bora 1,9 TDI ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 26, 2005 Hans Øyvind Gårdsrud, Gjøvik, 97729798, gh-magne@online.no, Audi 90 2,3 20v Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...