Anbefalte innlegg

Ikke sikker på om Mjøsa lokallag er mitt lokallag (bor jo et stykke unna de fleste her)

Men om det så sett meg opp. Per Arne Synstnes, Skjåk, 90Quattro 10V, Scirocco TS og Passat LS, per@autozone.no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil også gjerne være med, tror det står oslo lokallag på meg på hovedsida, men har nå flytta..

 

thomas selvåg

rusty_one66@hotmail.com

95816162

Audi a4 1,8t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også inn på medliemslista, står sikkert Valdres på meg, men skal da flytte til Gjøvik i to år i hvertfall...

 

Freddy A. Vasquez

ice-jack@online.no

482 69 707

Audi 90Q 20V

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jeg der ? isåtilfelle ikke...

 

 

Dan Stamnes

Lillehammer

dts@gaus.no (msn)

 

Golf 2 GL 91mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde vel slenge meg på jeg og da! ... trenger også slike "vw audi club" merker og... da en viss Morten Paternoster klarte og ta livet av dem! :)

 

 

noen som har slike liggende? som er lett tilgjengelig å gi bort?

:D ......... Skulle foresten ha hatt nye jeg også, fått ny bil nå, og donerte mine til bergmann når han fikk ny bil, dem som satt på hans var så skeive.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurt har fått klistre merker tror jeg.. ta det opp med han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg si ifra at det er ikke noen vits og skrive at man vil inn i lokallaget.. Det er ikke noen vits og føre dette.. Men kom på lokallags treff i stedet :)

Mjøsa er det eneste lokallaget som fører liste så dette vil bli borte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.