Tips til fjerning av klister/lim etter solfilm

Anbefalte innlegg

Jeg skal få på ny sotefilm i helga, så da måtte jeg rive av den jeg hadde og da var det selvsagt mye klister på ruten.

 

Noen som har tips til å få det bort enklest mulig? Jeg har rensket 1 vindu med en slags oppvasksvamp og et sitrusbasert rensemiddel fra jobb som heter Kama DL-44.. Noen som hae noen bedre tips til de resterende vinduene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barberingsblader av den gamle typen og mild saloblanding.

 

30622_534x534.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager ikke bladene riper i vinduene?

 

Er en som anbefaler Labeloff fra biltema også, men om det er bedre en dl-44 vet jeg ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke om du bruker de med litt omhu og bruker veske for bedre gli samt, bytter blader før de blir slitt og får muligheten til det.

 

Alle som monterer solfilm bruker dette for å rense vinduer før film blir lagt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke om du bruker de med litt omhu og bruker veske for bedre gli samt, bytter blader før de blir slitt og får muligheten til det.

 

Alle som monterer solfilm bruker dette for å rense vinduer før film blir lagt på.

 

Hvor kan jeg få kjøpt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema, byggmax, Jernia, Würth etc. etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Biltema og kjøpt en slik som på bildet og prøvd bare litt på vinduet før jeg skal ta dem helt ut i morgen og gjøre det skikkelig.. Og det tipset var GULL verdt! Hadde ikke kommet på å bruke kniv, og det gikk jo som smurt! Takk så mye :):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spray på label off, eller annen silikonfjerner å la det stå noen minutter så kan du skrape det av med bankkort etterpå :) gjorde det selv forrige helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.