Anbefalte innlegg

Skjer det noe i klubben 5-8. mai eller rundt 14.-17. mai? Skal nok til vestlandet en av disse helgene, og hadde tenkt å få med meg noe VW/Audi greier hvis det var noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tordag den 5 mai kl. 19.30 har vi vårt månedtlige lokallagsmøtet hos Aksdal bil der det blir mye bil prat å god pizza, du er hjertlig velkommen til en hyggelig kveld, kan møte deg en plass å være guiden din til hvor vi holder til.

 

Ellers så er det lite aktivitet denne mnd, eneste streetlegal på karmøy i slutten av mnd.

 

Det blir også arrangert treff i regi av Haugesund lokallag den 10-12 juni :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tordag den 5 mai kl. 19.30 har vi vårt månedtlige lokallagsmøtet hos Aksdal bil der det blir mye bil prat å god pizza, du er hjertlig velkommen til en hyggelig kveld, kan møte deg en plass å være guiden din til hvor vi holder til.

 

Ellers så er det lite aktivitet denne mnd, eneste streetlegal på karmøy i slutten av mnd.

 

Det blir også arrangert treff i regi av Haugesund lokallag den 10-12 juni :)

 

Tusen takk Glenn Ove! Da skal jeg prøve å få til det, hvis jeg reiser hjem den helgen. Sender deg eller Tord en PM i såfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Glenn Ove! Da skal jeg prøve å få til det, hvis jeg reiser hjem den helgen. Sender deg eller Tord en PM i såfall!

 

Bare hyggelig, håper på god vær :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempekjekt om du tar turen på ett lokallagsmøte og/eller lokallagstreffet vårt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempekjekt om du tar turen på ett lokallagsmøte og/eller lokallagstreffet vårt :)

 

Hvis jeg er hjemme slik at det treffer, så vil jeg prøve på det. Hadde vert litt morro sett hvordan det var i andre lokallag, og kanskje fått litt input.

 

Ser foresten dere skal ha treff helga etter oss. Kanskje vi skulle prøvd å sammle tropper på begge sider av fjellet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen info om deres treff, hvor befinner det seg osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser foresten dere skal ha treff helga etter oss. Kanskje vi skulle prøvd å sammle tropper på begge sider av fjellet??

 

God ide Heine : ja : Vi drar en gjeng over fjellet til treffet deres, og dere fikser en gjeng som kommer over til oss :)

 

Her er litt info om treffet til Telemark lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.