#1 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) Da er det på`n igjen! Hvem er med?! Hvordan reiser vi? 323 Dager igjen! http://www.woertherseetreffen.at/ Facebook gruppe for 2013! Stedet vi håper på å få igjen! Riktignok ikke såå mange personer pr husstand som sist.. http://barry.at/ Deltakere - 40 så langt! Haavard BakkenHarald Bäckmark Daniel Danielsen Finn Kristian Kleppe Joachim Vågen Henrik Haugen Raymond Andersen Ivar Landre Bjerke Kristoffer Hansen Steffen Hansen Simen Overmo Steffen Jevnaker Alexander Stamsaas Tom Henning Haga Bård Sebastian Gulbrandsen Sebastian Andersen Patrick Tyszko + 1 Kjell K. Roulund Jon Christian Aardal Kim Rune Haugen Kristian Lehne Frank Glimdal Rune-Andrè Georgsen Fredrik Gjellestad Morten Bekkelund Tore Øimoen Richard Nøttveit Espen Stangjordet Klaus Juliussen Glenn Erik Kolloen Steffen Jevnaker +1 Håkon Sandberg Fabian Rosenberg André Svarstad Sören Arne Stammer Robin Andreassen Stig Jangsett Morten Løkås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) jeg er garantert med! stemmer for kiel båten til tyskland og opphold på barry memble som vi gjorde i år (kanskje høre om reservering av p-plass) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg skal være med! Det er pokker meg sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2012 Hvorfor ikke vara like lenge som dere var i år?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2012 Hvorfor ikke vara like lenge som dere var i år?? Datoen i topicen er nok bare når selve treffet er neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2012 I'm in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2012 Datoen er for selve treffet ja Regner med vi reiser ned uka i forveien slik vi gjorde i år. 1. Mai ellerno sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) Jeg skal være med! Så hold av plass til meg og en til. JEG kjører i alle fall, og mitt eneste krav er att jeg skal være der nede når low familia treffet er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg er GARANTERT med neste år! Herregud for ett sinnsykt bra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg er meget fristet til å reise nedover igjen. Men som nevnt uten bil, sitter gjerne på med noen. Jeg er GARANTERT med neste år! Herregud for ett sinnsykt bra treff plass til meg eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2012 Usikkert enda om jeg kjører min egen bil nedover til neste år selv om det er jævla fett å kjøre selv.. Så om noen har plass til overs sitter jeg gjerne på ! Men er enda ett år igjen nesten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 18, 2012 Hva sier folk om samme sted som vi hadde i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) Var bra plass vi bodde egentligt. Bare begynne og pakke baggen og telle ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 18, 2012 Oppdatert post 1 med folk som har svart Ja både her og på Facebook siden : http://www.facebook.com/groups/190226404387178/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg er med ! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg er lett med plass i bilen min til 1 til Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 18, 2012 Klart er det mulig skriver opp alle som vil værra med - Denne gangen skal vi ha nok leiligheter til 40 stk ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 18, 2012 Sign me in! Har allerede avklart med sjefen om at jeg reiser ned neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 18, 2012 Er sikkert med, men vanskelig å si nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 18, 2012 Deltakere! Sitat: Haavard Bakken Harald Bäckmark Daniel Danielsen Finn Kristian Kleppe Joachim Vågen +1 Henrik Haugen Raymond Andersen Ivar Landre Bjerke Kristoffer Hansen Steffen Hansen Simen Overmo Steffen Jevnaker Alexander Stamsaas Tom Henning Haga Bård Sebastian Gulbrandsen Sebastian Andersen Patrick Tyszko + 1 Kjekk K. Roulund Your to kind.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 18, 2012 Deltakere! Your to kind.. hahaha Autocorrect ftw Endra nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 18, 2012 Dette må sterkt vurderest, når går "påmeldings fristen" ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 18, 2012 om 100 dager ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 18, 2012 Dette er noe som alle entusiaster eller ikke burde få med seg en gang i livet. Standarden på biler der nede er utrolig høy og bilene er OVERALT! Anbefales på det sterkeste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 18, 2012 dette frister veldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...