Planleggingstråd Wörthersee 2013 - 8. til 11. Mai !

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å ta turen, med en eller flere fra Ålesund.

Hvordan er det å komme seg på fergen med ca 2-2,5cm bakkeklaring på karros? :P

 

det går. Vi ble sent inn på lastebildekket og der er det ganske flatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg allerede jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så heftig.... !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med meg dette iår, så SKAL neste år!

Kjører fra Molde, hiver oss sikkert på Ålesundsgjengen.

 

Hadde vært stilig å fått slike merker dere lagde iår på de fleste biler som drar fra klubben. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! vi er ett par karer fra gauldalen som skal nedover også:) flydde i fjor, så noen av oss tenkte vi skulle kjøre i år..

vet ikke helt hvilket biler å hvor mange ennå, men henger oss gjerne på toget hvis det er greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjempe lyst til å bli med. Må bare se ann hvordan det er med eksamen og sånt i den tiden. Noen som har ledig sete eller vil leie Phaeton?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg lyst til og være med på, men er det noen som evt. har plass i en bil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å hive meg med, men ser ut til at det kan bli vanskelig..

 

20120917_161111.jpg

 

20120917_161124.jpg

 

20120917_161425.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audaaa... regner med det er denne som det stod om i avisa ? :(

 

Håper det går bra med deg iallefall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ouch!!! Må være den som lå halveis i vannet det der?

 

Hørt så mye om denne turen at jeg sitter å tripper etter å bli med!

 

Så spør sikkert dumt men shit au..

NÅR er selve treffet, siden dere reiser ned og bor der i 2 uker mener jeg, varer det så lenge eller hva?

Om jeg skal så blir det med egen bil, har da ledige plasser.. tviler på frua blir med på dette :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte den nederste velgig godt. Gjerne med flere fargealternativer og. :) F.eks. Røde og sorte bokstaver.

 

Ble inspirert av Patrick sin.

 

worth-1.jpg

 

 

Hvordan blir denne om teksten er Norwegishe Wörthersee tour 2013, altså på tysk, og med tour 2013 nederst i stedet? Da blir det sånn man sier det mener jeg :)

Ellers var nederste av de to forslagene over fetest ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Bjørn-Tore Træen og Erik Olsen fra Bergen lokallag har bestillt overnatting på Barry 5mai til 12mai.

 

Ikke bestemt hvordan vi reiser enda, men blir mest sannsynlig fly.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så spør sikkert dumt men shit au..

NÅR er selve treffet, siden dere reiser ned og bor der i 2 uker mener jeg, varer det så lenge eller hva?

Om jeg skal så blir det med egen bil, har da ledige plasser.. tviler på frua blir med på dette :P

 

Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar... er et fint ordtak:)

 

Selve hovedtreffet er fra 8.mai til 11.mai. Men ting begynner å skje der nede allerede et par uker i forveien! En av de kjekkeste tingene som skjer i forveien er Low Familia treffet, blandt andre:) I tillegg så er det veldig mange andre som reiser ned lenge før, så det er masse å se! Vel verdt turen for å si det slik:)

 

Du kan lese litt mer og se bilder fra i fjord her: http://vacn.no/artikler/treff/304-storste-vag-happening

Bare spør om du lurer på noe mer så er det alltids noen som gir deg et fornuftig svar, selv om du skulle føle at du stiller et dumt spørsmål;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk! :)

Blir å reise med noen som var der i år som kan være guide osv. så skal nok gå bra! :)

Har sendt en booking til Barry hotellet, så får vi se :P

 

Er vel som på Gatebil, det kommer folk tirsdag, åpner torsdag og starter fredag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Gatebil er så lite at du kan putte det i neven sammenlignet med Wörtersee treffet;) Men ja, jeg skjønte sammenligningen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å nevne det her og, så er mest sannsynelig treffet det første som skjer der nede til neste år, low familia er mest sannsynelig etter wörthersee treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det jammen santen meg ut som at det endelig blir tur på meg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter veldig på å bli med ja, men har igjen å se hvordan jeg vil reise nedover, er jo stas å kjøre da selv om det er langt og mye kan skje! Men er jo litt av sjarmen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer også å lufte bobla nedover en tur, har aldri vært der men en gang må vel bli den første. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg sånn! :D

 

Sjæl! Jeg gleder meg faktisk enda mer denne gangen nå som jeg vet hvor syyykt awesome det er :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg sånn! :D

 

Sjæl! Jeg gleder meg faktisk enda mer denne gangen nå som jeg vet hvor syyykt awesome det er :D

 

samme her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å Robert har bestilt båt og overnatting(Frank seehotel 300m fra Barry), og kommer ned å joiner dere 5/5 :) :) JUHUUU

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.