#101 Skrevet Juni 25, 2012 Har vel omtrent lovet det jeg og.. men jeg hater å planlegge.. alltid ett eller annet dritt som kommer i veien da. Er ikke du sjef og kan styre din egen ferie da? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 25, 2012 jo, men om de plutselig finner ut at de skal ha telling den uka så sliter jeg:) men skal sjekke opp litt. vet ikke om jeg skal kjøre selv eller sitte på heller om jeg drar. Må først ha meg en bil:) og da vil jeg og ha passasjerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 25, 2012 Rom blir utrolig fort fyllt opp der nede så er greit å booke så tidlig som mulig. Da får man de beste rommene.. Og hvor er de beste rommene? Har vel omtrent lovet det jeg og.. men jeg hater å planlegge.. alltid ett eller annet dritt som kommer i veien da. Da er det bestemt da. Du, Finni, Kjell og meg +++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 25, 2012 Og hvor er de beste rommene? Da er det bestemt da. Du, Finni, Kjell og meg +++ De er der VI booker selvsagt.. Doh! Det kommer til å gå gale veien kjenner jeg. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 25, 2012 De er der VI booker selvsagt.. Doh! Det kommer til å gå gale veien kjenner jeg. hehe.. Ups, my mistake Tror det kan bli gøy jeg, har vært noen turer i Austria tidligere og har noe på lur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 25, 2012 Over 310 dager til, å allerede er det ein god gjeng som er bestemt på og reise, dette lover TOPP STEMNING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 25, 2012 Hvilket tidspunkt har dere tenkt til å bestille rom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 26, 2012 Jeg er gjerne med på bungalow, hvis det er plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 26, 2012 Og hvor er de beste rommene? Da er det bestemt da. Du, Finni, Kjell og meg +++ Jeg skal sjekke opp litt, ser kanskje ut som jeg putselig er med. Svarer dere i morgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 26, 2012 Meg og Stig Jangsett kjører sammen, så skriv oss opp på lista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 26, 2012 Bare si ifra hvis dere ikke står på lista Har ikke rukket å følge med i denne tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg er med! Få meg opp på lista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 10, 2012 forslag til tour logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 10, 2012 nederste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 10, 2012 (endret) Likte den nederste velgig godt. Gjerne med flere fargealternativer og. F.eks. Røde og sorte bokstaver. Ble inspirert av Patrick sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 10, 2012 Den nederste var kul. men ble litt forvirra av siste n i Norwegian. Den står feil vei og leses som en d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 10, 2012 går ann å snu på den må si at din var sykt rå ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juli 11, 2012 Likte Ronny sin jeg enkel å forstå for dissa fulle tyskerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juli 12, 2012 Enig haavard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juli 12, 2012 Likte Ronny sin jeg enkel å forstå for dissa fulle tyskerne hey hey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juli 27, 2012 Hvor mye koster ein slik tur totalt ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juli 27, 2012 min planleggingsdel er følgende: Få ferdig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juli 27, 2012 Hvor mye koster ein slik tur totalt ca? Hotell koster 2-5000,- pr pers. Transport tur/retur: 6000 Opphold ca 500,- pr dag Kjapt overslag men kommer jo så klart an på bil, rute og hvor man legger lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juli 28, 2012 Finni, hadde hvert good om vi fikk bestilt hotell snart. Alltid good å være tidlig ute. Bare og gi gass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 6, 2012 Jeg planlegger å ta turen, med en eller flere fra Ålesund. Hvordan er det å komme seg på fergen med ca 2-2,5cm bakkeklaring på karros? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...