#126 Skrevet August 6, 2012 Jeg planlegger å ta turen, med en eller flere fra Ålesund.Hvordan er det å komme seg på fergen med ca 2-2,5cm bakkeklaring på karros? det går. Vi ble sent inn på lastebildekket og der er det ganske flatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 6, 2012 Jeg gleder meg allerede jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 8, 2012 Dette er så heftig.... ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 21, 2012 Fikk ikke med meg dette iår, så SKAL neste år! Kjører fra Molde, hiver oss sikkert på Ålesundsgjengen. Hadde vært stilig å fått slike merker dere lagde iår på de fleste biler som drar fra klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet September 5, 2012 hei! vi er ett par karer fra gauldalen som skal nedover også flydde i fjor, så noen av oss tenkte vi skulle kjøre i år.. vet ikke helt hvilket biler å hvor mange ennå, men henger oss gjerne på toget hvis det er greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet September 12, 2012 http://vacn.no/artikler/treff/andretreff/304-storste-vag-happening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet September 13, 2012 Har kjempe lyst til å bli med. Må bare se ann hvordan det er med eksamen og sånt i den tiden. Noen som har ledig sete eller vil leie Phaeton? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet September 17, 2012 Dette har jeg lyst til og være med på, men er det noen som evt. har plass i en bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet September 17, 2012 Tenkte å hive meg med, men ser ut til at det kan bli vanskelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet September 18, 2012 Audaaa... regner med det er denne som det stod om i avisa ? Håper det går bra med deg iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet September 24, 2012 Ouch!!! Må være den som lå halveis i vannet det der? Hørt så mye om denne turen at jeg sitter å tripper etter å bli med! Så spør sikkert dumt men shit au.. NÅR er selve treffet, siden dere reiser ned og bor der i 2 uker mener jeg, varer det så lenge eller hva? Om jeg skal så blir det med egen bil, har da ledige plasser.. tviler på frua blir med på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet September 24, 2012 Likte den nederste velgig godt. Gjerne med flere fargealternativer og. F.eks. Røde og sorte bokstaver. Ble inspirert av Patrick sin. Hvordan blir denne om teksten er Norwegishe Wörthersee tour 2013, altså på tysk, og med tour 2013 nederst i stedet? Da blir det sånn man sier det mener jeg Ellers var nederste av de to forslagene over fetest ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet September 24, 2012 Meg, Bjørn-Tore Træen og Erik Olsen fra Bergen lokallag har bestillt overnatting på Barry 5mai til 12mai. Ikke bestemt hvordan vi reiser enda, men blir mest sannsynlig fly. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet September 24, 2012 Så spør sikkert dumt men shit au..NÅR er selve treffet, siden dere reiser ned og bor der i 2 uker mener jeg, varer det så lenge eller hva? Om jeg skal så blir det med egen bil, har da ledige plasser.. tviler på frua blir med på dette Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar... er et fint ordtak:) Selve hovedtreffet er fra 8.mai til 11.mai. Men ting begynner å skje der nede allerede et par uker i forveien! En av de kjekkeste tingene som skjer i forveien er Low Familia treffet, blandt andre:) I tillegg så er det veldig mange andre som reiser ned lenge før, så det er masse å se! Vel verdt turen for å si det slik:) Du kan lese litt mer og se bilder fra i fjord her: http://vacn.no/artikler/treff/304-storste-vag-happening Bare spør om du lurer på noe mer så er det alltids noen som gir deg et fornuftig svar, selv om du skulle føle at du stiller et dumt spørsmål;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet September 24, 2012 Mange takk! Blir å reise med noen som var der i år som kan være guide osv. så skal nok gå bra! Har sendt en booking til Barry hotellet, så får vi se Er vel som på Gatebil, det kommer folk tirsdag, åpner torsdag og starter fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet September 24, 2012 Hehe, Gatebil er så lite at du kan putte det i neven sammenlignet med Wörtersee treffet;) Men ja, jeg skjønte sammenligningen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet September 24, 2012 (endret) Bare for å nevne det her og, så er mest sannsynelig treffet det første som skjer der nede til neste år, low familia er mest sannsynelig etter wörthersee treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 1, 2012 Nå ser det jammen santen meg ut som at det endelig blir tur på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 22, 2012 Lukter veldig på å bli med ja, men har igjen å se hvordan jeg vil reise nedover, er jo stas å kjøre da selv om det er langt og mye kan skje! Men er jo litt av sjarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 28, 2012 Vurderer også å lufte bobla nedover en tur, har aldri vært der men en gang må vel bli den første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 29, 2012 Gleder meg sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet November 8, 2012 Gleder meg sånn! Sjæl! Jeg gleder meg faktisk enda mer denne gangen nå som jeg vet hvor syyykt awesome det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet November 10, 2012 Gleder meg sånn! Sjæl! Jeg gleder meg faktisk enda mer denne gangen nå som jeg vet hvor syyykt awesome det er samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet November 14, 2012 Jeg å Robert har bestilt båt og overnatting(Frank seehotel 300m fra Barry), og kommer ned å joiner dere 5/5 :) JUHUUU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...