Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine originale Kahn RS-V 8,5x19 et31, boltsirkel er 5x112.

Disse er nylig oppusset igjen, da de hadde en del graverende riper.

Har ikke rullet en eneste meter siden renovering.

 

Lakkert i nydelig og eksklusiv sølvfarge som passer utrolig godt på slike felger.

Dette er smidde kvalitetsfelger, ikke noe billig felger.

 

Sitter på nesten helt nye dekk av merket milestone 235.35.19

 

 

14 000kr/BUD

 

Eksempelbilder:

audi-31-47711.jpg

unbenannt-26067.jpg

Loder1899_Kahn_Design_2006_Aston_Martin_

 

De aktuelle felgene:

DSC_0209.jpg

DSC_0210.jpg

DSC_0211.jpg

DSC_0212.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0214.jpg

 

Mer bilder:

 

DSC_0215.jpg

DSC_0216.jpg

DSC_0218.jpg

DSC_0219.jpg

DSC_0220.jpg

DSC_0221.jpg

DSC_0222.jpg

DSC_0223.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er de ikke 9,5" da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er de ikke 9,5" da ? :)

 

Nei, de er 8,5x19 et31 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nysgjerrig på felgene dine. Vil innpresset funke på en 2012 A4 med originalt ET 39? Vil de gå for langt ut tror du? Og hva er NAV åpning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse vil nok passe en slik bil ypperlig. Navåpning er 66,6, men kan evnt følge med senterringer om du behøver dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en i Moss som skulle selge noen som trengte oppussing, han sendte bilde av felg mot skjermkant, det er i grenseland for min smak:) Har du bilder av dette?

 

Milestone dekk, hvordan er de?

 

Har du evt anledning til å hive de i bilen og møte meg på veien en dag det passer? Jessheim, Minnesund eller noe?

 

Er det noen garantier på oppussingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder av det dessverre.. Men bare tar det for god fisk at en ET endring på 8 ikke skal vippe deg helt av pinnen..

 

Milestone dekkene skal visstnok være veldig gode dekk til å være budget dekk, men er jo ikke å legge under en stol at dette er budget-dekk og dermed ikke i samme klasse som pirelli, dunlop osv.

 

Jeg kan helt sikkert møte deg på veien. Stort sett ledig.

 

Er ingen garantier mtp oppussingen. Dette ble gjort på proft verksted, men ble tatt uten kvittering - da de brukte lovlig lang tid og jeg kranglet vanvittig med de ved oppgjør. For å få igjennom klagen min godtok jeg at dette ble tatt "under bordet".

 

 

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9X20 ET35 flushet på fremme på min B8, bake var det litt bedre plass.

 

8.5" ET31 vil fungere utmerket siden felgen er 0,5" (12,7mm) smalere selv om felgen blir 4mm lengre ut pga ET.

En regel som sier at man ikke kan forandre innpresset mer enn 15mm pr aksel uten ytterligere godkjennelser, noe jeg ikke tror blir et problem her siden felgen blir godt under skjermkanten. Hvertfall om det finnes TüV-papirer på hjulene.

 

Konklusjon: Hub er 66.6mm så du trenger ikke senterringer. Kjøp felgene - de er skamrå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er helt klart råe:) Men sjekket med en annen felgkar som sa at de ville komme 1,2 cm lenger ut enn mine 8,5x19 ET43 med 255/35-19 dekk, det gjorde meg skeptisk. Kult blir det nok, men frykter det blir på kanten da det er en familiebil. Skal sjekke opp litt først:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.rimsntires.com/specs.jsp

 

Prøvde å legge inn specsene her, og kalkulatoren sier at endringen kun skjer innover.. I tillegg er det smalere dekk på Kahn settet, som gjør at dekkene ikke "buler" ut fra felgen.

 

Jeg er nok en gang overbevist om at dette skal gå knirkefritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse så litt bedre ut nå ja :P Lykke til med salg Glenn! ;)

Og ja, dette går fint på b8, ganske kan i kant forran i orginal høyde, altså ikke noe uttafor og de kryper jo mye lenger inn ved senk eller når bilen fjærer ned, så subbing blir absolutt ikke noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne for deg, Glenn Erik.

 

Dette er fantastiske felger. Jeg tok ikke sjansen ene og alene pga ET. Det hadde som dere skriver helt sikkert gått tenker jeg, men det ville blitt litt vel mye felger på en familiebil dessverre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne for deg, Glenn Erik.

 

Dette er fantastiske felger. Jeg tok ikke sjansen ene og alene pga ET. Det hadde som dere skriver helt sikkert gått tenker jeg, men det ville blitt litt vel mye felger på en familiebil dessverre!

 

 

 

Takker for bump :)

 

Synes felgene er helt rå selv og er fortsatt sikker på at du hadde fått plass : vinke :

Hadde du tatt det via PM kunne jeg sikkert også tatt en tur nedover til deg med felgene, slik at du hadde fått prøvd de på :) Har som regel flere ærender som står "på vent" frem til jeg får kombinert det med andre ting, så dette hadde vi ordnet :)

 

Ønsker deg allikevel lykke til med OZ oppsettet Magne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:)

 

OZ felgene kommer i butikken i morgen, så jeg skal "godkjenne" fargen og forhåpentligvis få de montert samtidig:)

 

Dersom jeg ikke "godkjenner" fargen, kontakter jeg deg for å få testet ut påstanden din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:)

 

OZ felgene kommer i butikken i morgen, så jeg skal "godkjenne" fargen og forhåpentligvis få de montert samtidig:)

 

Dersom jeg ikke "godkjenner" fargen, kontakter jeg deg for å få testet ut påstanden din:)

 

 

Strålende :)

 

Bare å si ifra, så får vi til noe eventuelt :)

 

Lagt til etter 3 dager 10 timer:

 

SOLGT! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.