ØK: 4 stk piggfrie vinterdekk 205/50/17 - Dekk kjøpt

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 4 stk piggfrie vinterdekk 205/50/17 eller 225/45/17, må være av nyere dato og med bra mønster.

 

Skal brukes på en A3 Sportback.

 

Ta kontakt her eller på PM.

 

Dekk kjøpt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leter enda. ;)

 

Edit:

Komplett pakke med felger og piggfrie vinterdekk i 17"/18" kan også være av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett pakke med felger og piggfrie vinterdekk i 17"/18" kan også være av interesse. Skal på A3 Sportback.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "nye" 17" enzo 102 felger med nye 205/55-17 piggfrie vinterdekk som har blitt brukt i 3 dager.. Kjøpte felgpakken i slutten av vintersesongen i fjor, rett før sommerfelger ble satt på. Dem sto på bilen i 3 dager, så kan beregnes som nye. Selv ga jeg 7500,- , så kunne tenkt meg 4000..

Grunnen til at jeg selger er at jeg ikke har noen bil å bruke dem på lenger.

http://img716.imageshack.us/img716/6309/img0018so.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "nye" 17" enzo 102 felger med nye 205/55-17 piggfrie vinterdekk som har blitt brukt i 3 dager.. Kjøpte felgpakken i slutten av vintersesongen i fjor, rett før sommerfelger ble satt på. Dem sto på bilen i 3 dager, så kan beregnes som nye. Selv ga jeg 7500,- , så kunne tenkt meg 4000..

Grunnen til at jeg selger er at jeg ikke har noen bil å bruke dem på lenger.

http://img716.imageshack.us/img716/6309/img0018so.jpg

 

Takker nei, Nankang dekk frister ikke til den prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta en titt her; samme dekk på originale 17" S-line felg en annen pris.

 

Takk for tilbud, har sett de. :) Men Nankang dekk er jeg ikke interessert i desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også Enzo felger, ikke vet jeg hva de heter.. men det sitter hakkapelita piggdekk på de, skal sjekke hvor gamle de er og hvilken dimensjon de er, de sitter pr nå på en a6 quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk kjøpt. Men takk for tilbudene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.