19" eller 20" felger m/dekk til Passat 3C

Anbefalte innlegg

Kjøper 19" eller 20" felg til min Passat 3C stv.

 

Helst noe stilrent, og jeg er mest interessert i å bytte i de 18" som jeg allerede har sittende på bilen:

LINK

 

Liker feks: Tomason TN4, Rotiform NEU osv...

 

 

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen Kahn felger til deg i 19" om det skulle være interessant.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35648718

 

Ellers har jeg noen 19" ASA felger.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35648874

 

Pris kan diskuteres på begge sett og bud er velkomne :)

 

Har også ett sett med 19" Lorinser felger (akkurat påbegynt oppussing) og ett sett 19" BBS Speedline felger (siste finish som gjenstår bare).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresses på de du sendte meg er etter min smak litt lavt desverre :o Tenker på innpress: min-37 max-43 :P

 

De første var ikke fullgæli, men som skrevet over, litt lavnt innpress :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedlinesene har innpress 43. 8,5x19.

 

Hva gjør at du ønsker innpress mellom 37 og 43?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens 40 ? 42? Da jeg helst vill ha felgen innafor da jeg får på litt senk ;) Hvertfall når det gjelder 20", som er mest interessant... 19" er også interessant, men da går det vell med litt lavere innpress :P Er ikke helt sikker, på hva som er best i disse dimensjonen på min bil.

 

Speedline felga kan kanskje være interessant å få kloa i, må bare være helt sikker på hva jeg vil ha først :P Hehe, er EGENTLIG ikke så fan av den type felg, så jeg må tenke litt på det :P Men de er jo egentlig litt fine også, jeg bare lurer på om jeg kommer til å angre meg for at jeg ikke kjøpte det jeg EGENTLIG ville ha med en gang ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk fatt i ett sett 20" OZ Opera nå, om du liker det designet.. Men de må pusses opp først og kommer nok ikke for salg før MINIMUM en uke eller to er gått. Mener det var bredere felger bak enn foran. Skal sjekke opp dette og endre dette innlegget når jeg har fått sett etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :)

 

De OZ Felgene er nok de som er mest interesante! :) Jeg er hjemme ei uke til, også drar jeg til Spania i 3 uker fra den 9.Juli. Så om du bruker litt tid på å pusse dem opp, så gjør ikke noe det :)

 

Men er du da interessert i innbytte i de jeg har fra før? Og følger det med dekk? Jeg har ingen andre felger m/dekk å kjøre på, så hadde vært fint om jeg da evt kunne lagt om hos deg, og du kunne fått felga mine i samma slengen ;) Du bor jo ikke allverden langt unna heller akkurat :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :)

 

De OZ Felgene er nok de som er mest interesante! :) Jeg er hjemme ei uke til, også drar jeg til Spania i 3 uker fra den 9.Juli. Så om du bruker litt tid på å pusse dem opp, så gjør ikke noe det :)

 

Men er du da interessert i innbytte i de jeg har fra før? Og følger det med dekk? Jeg har ingen andre felger m/dekk å kjøre på, så hadde vært fint om jeg da evt kunne lagt om hos deg, og du kunne fått felga mine i samma slengen ;) Du bor jo ikke allverden langt unna heller akkurat :D

 

Dekk er det i utgangspunktet ikke på de, men kan jo alltids sette på dekk på de - men det blir da på din regning.

Kunne alltids tatt innbytte, men spørs litt hva du har idag.. klarte heller ikke finne det noe sted.

Send gjerne PM om dette skulle være seriøs interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg venter på ny felger til min 11 mod Passat og skal selge de gamle snart. 8x19 et38 m 235 dekk, hjulene er ca 1 år gamle, begge front dekkene skal byttes har nye ligenes, ta en titt på linken evt send meg en om hvis det er int.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236793

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke ;)

Får den heller ikke til å fungere! :o

 

EDIT: Fikk det til å fungere nå, søkte på finnkode: 35134979

Men, bentley felger er heller ikke HELT min smak, men om du vil bytte med mine:

http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=240676

Så gjerne, heheheh. Men pris-gappen blir vell litt vell stor her :P

 

Runar Jensen:

Desverre... Greie felger, men ikke helt min smak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.