#1 Skrevet Juni 29, 2012 Vurderer å selge min trofaste VW Touran Varebil. Legger den ut her nå, havner på finn rett over helga når jeg har byttet bremser og gjort den klar for salg. Har vært i mitt eie de siste 20 000km, og har fungert smertefritt. Brukt til å pendle t/r Hamar - Gjøvik og Elverum - Gjøvik, så den er mye langkjørt. Lite (så å si 0) rust, bare noen småflekker. Panser er lakkert for steinsprut samtidig som bakfanger ble byttet på garanti. Lite rust i hjulbuer! (Så på MANGE touraner før jeg kjøpte denne, de fleste med rust i hjulbuer. Raske fakta: VW Touran 1,9tdi varebil Km: 199000 Neste EU-kontroll: 30.06.2013 Utstyr: Cruisekontroll, Webasto, varme i seter, 2-soners klimaanlegg 16" RS6-felger med gode sommerdekk. 16" Stålfelger med org. VW-kapsler med 2 dårlige og 2 ok piggfrie vinterdekk. Kjøpt ny i Norge, ikke bruktimportert Koster pr. dags dato 10993,- å regge om denne til personbil, men synker til 5497,- den 30.09.2012 ref. mailer fra Tollvesenet. Diverse som er gjort som jeg kommer på nå: - Nytt batteri våren 2010 - Reg.reim, vannpumpe og frostvæske byttet sommer 2010 - Dempere bak byttet sommer 2011 - Montert ny DEFA motor og kupevarmer høst 2011 - Bakluke byttet sommer 2010 på garanti (panser lakkert samtidig) - Nytt sjåførsete høst 2011 grunnet varmetråder som brente hull - Nye bremseskiver og klosser foran, samt overhalt kalipere med nye pakninger vinter 2012. - Byttet olje, oljefilter, luftfilter og pollenfilter våren 2012 (km-stand 192500) - AC-rens våren 2012 (Olje og filter er byttet selv i det siste (sist gang på 192500km), men vesentlige ting som reg.reim er gjort på verksted med stempel, dato og km-stand i serviceheftet! ) Negative ting jeg kommer på: - Slitte vinterdekk (2 kan gå litt til, men 2 trengs nok å byttes mener jeg å huske) - Trenger nye skiver bak (Har kjøpt inn, blir byttet skiver og klosser i helga eller neste uke) - Noe småplukk. F.eks riper på fanger og en liten trøkk (se bilde) - Men det er bare i plastikken. - Har desverre ikke bakseter. (Er under vurdering å kjøpet et sett, ligger på finn.no til 3000-4000 kr.) - Litt slitt noen steder i interiør (brytere flasser, og litt slitt dørhåndtak etc.). Men har bestilt nye brytere og nytt trekk til girspak slik at det ikke blir så sjenerende. Selges grunnet behov for å bytte ut pendlerbil med familiebil. Vurderer samtidig å kjøpe seter å heller registrere om denne. Innbytte med mellomlegg i Volvo V50, Passat 3C stv. eller Skoda Octavia stv. kan vurderes. Kontaktinfo: Espen L. Nyhus 47352626 espennyh@hotmail.com Bilen står i Elverum i Hedmark. - Skramme på bakfanger. Ikke stort, synes nesten ikke - LED med motstander i park og skiltlys, ingen feilmeldinger! Interiørbilder kommer rett over helgen da jeg får vasket den invendig og gjort den klar for salg Pris: 78000,- eller bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35418665 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...