Follo: gjett hvem som ble krasjæ i natt til lørdag???

Anbefalte innlegg

kom ned ra romsås og fikk en hiace i sia aå det smalt skikkelig.. forskjærm, dør, bakskjerm og felg gikk jo til helvete!

så vet ikke hva som skjer videre, men har en følelse av at det her ikke er måneden min!

 

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så ikke ut som din dag nei. Ikke bra. Men den skaden burde gå ann å reparere greit. Si ifra når du hører noe mer da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en svipp tur innom møller nord i dag... og fikk høre "ohhhh.. det så ikke bra ut, den er nok veldig i grensealnd til å bli kondemnert, sjangsen er STOR"

så ser ut som jeg kanskje må ha meg ny bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ikke bra ut... Få utbetalt taksten på skaden (eller maks forsikringsbeløp på bilen) så fikser vi det selv! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok kjøpe den igjen ja!

har ny dør etc. fra gamle bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke store skaden til før gamle biler blir dømt til døden. Når jobben skal gjøres på div. verksteder rundt omkring flyr penga fort! Dersom man kan få gjort jobben selv så strekker pengene plutselig mye bedre til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så nettopp bilen din.. Jeg gikk mot bryn på vei hjem fra b-4 you shappa (eller hva de nå heter) etter å ha handlet litt (snaks!).. Så ikke så bra ut den døren din! Ønsker den god bedring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir den kondemnert tar du penga og fikser den selv! Plutselig litt lønnsomt hvis du har litt peil på karosseri!

Men alltid mega-dritt når slikt skjer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendt inn skademelding nåp, så skal få meg en takst når jeg får meg et skadenr. så er det på møller å finne ut mer!

blir den kondemnert tror jeg muligens jeg kjøper vraket, så tror jeg kanskje jeg kjøper meg en GTI 2'er, men må finne ut hva soim skjer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trist og høre espen... lykke til da. Selv om kanskje lykken ikke står deg bi akkuratt nå for tiden :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn.. nå var taksten inne, men jeg er ikke fornøyd med de 11,600,- jeg fikk, vil presse dem for mer, selv om eneste utgiften jeg kommer til å ha er en tube autosol og litt poleringsklut så er det good med penger! overtar jo leilighet på mandag neste uke!

 

så jeg må presse på så får vi se hva som skjer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.