Trackday førstkommende Lørdag (07.07.12) på Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen ifra klubben som skal lufte bilen sin denne dagen? Kanskje noen som har en non-vag som trenger å strekke litt på beina sine? :)

 

 

Les mer på trackday sine sider:

 

Trackday på Rudskogen

 

July 07, 2012

Trackday på Rudskogen

 

Vi arrangerer banekjøring for alle som har lyst til å kjøre bil på bane under sikre og trygge omgivelser. Trackday.no har arrangert banetreff i ti sesonger der intensjonen har vært kjøring og sosialt samvær på tvers av bilmerker og klubber. Både nybegynnere og viderekomne er velkomne. Det blir gjennomført førermøte, og vi stiller med instruktører, flaggvakter, ambulanse etc. for på best mulig måte å gi deg en trygg og morsom opplevelse.

 

For mer informasjon se HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in :)!

 

Gamle sævven skall grises!

 

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun sporkjøring, eller er det lov og leke litt? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett spor her vel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj. M3 er ikke klar enda. :'(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har opplevelsen av at det er en god del som kjører sporvalg, men det er som leker også, i hvor stor grad de får kjøre fritt vet jeg ikke men det har vært ved flere anledninger at de som har holdt på slik, har holdt på hele dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist de hadde kjøring tok te 150 eller 200 bare for å komme på innsiden porten for å se på fra grusplassen.. Det er litt dumt syns jeg, for det gidder ikke jeg betale.... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det koster å få til et sånt arrangement, så jeg synes folk skal være glad og utnytte de banetreffene som klubben har, de er gull verdt! :)

 

Jeg er helt enig med deg, det er dyrt men vi har dessverre ikke så mye å velge i Norge, så det er da kostnaden det blir å ha det gøy med hobbyen sin

 

EDIT: Det var ikke ment som noe kritikk mot deg Stamsaas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt greit at det koster med en hobby, og at det skal koste å kjøre. Har selv tenkt å begynne å kjøre bane endel neste år forhåpentligvis. Også bor jeg ti minutter fra Rudskogen så veldig lett å bare svippe ut for å se på litt kul kjøring, men hallo. 50spenn for å parkere, det skulle jeg akseptert, med tresiffret for å stå på en grusplass uten noen form for fasiliteter syns jeg var skuffende.. Forøvrig den eneste gangen jeg har opplevd å måtte betale for det, alle andre har gratis å komme inn :) gang det med to så har du jo nesten prisen for å kjøre på klubbtreff :)

Men stikker vel kanskje bort i helgen å ser, koster det like mye snur jeg bare igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster vist og 1200 kr for kjøre på banen? noen som kan bekrefte det eller? skulle gjerne gjort det men blei litt dyrt plutselig når jeg fikk den slengt i trynet :) og hvis det koster 150 pr pers så gidder jeg hvertfall ikke dra dit selv om hobby koster, blir det heller gatebil helga etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inngang: 150

Parkering: 50

Banekjøring 1000

Engangslisens: 200

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha vært på dette, men må i bryllup. BLÆ :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.