Forslag angående banekjøring

Anbefalte innlegg

Hva med å sette av en time av banekjøringen på vacn treff til å la kone/samboer/kjæreste får prøve å kjøre på banen. Under denne kjøringen bør det være spesielle regler som gjør at de skal føle seg trygg og tørr kjøre.

 

Reglene kan f.eks være:

1. Hold god avstand.

2. Forbikjøring kun ved signal fra bilen forran.

3. Alle medlemer som har betalt for banekjøring kan la partnerer kjøre i denne time ( med medlemet i passasjer sete).

4. Ingen "verstingbiler" utpå under denne kjøringen.

5. Kun partnere som kjører.

6. Redusert antall biler på banen.

 

Jeg tror det er mange partnere som kunne vært interessert i å prøvd dette, men tørr ikke pga kjøringen de har sett under den vanlige kjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes dette er et bra forslag. dama mi syntes det hadde vært utrolig moro å kjøre men tør ikke pga. mange av bilene som går på banen går for godt. og det for mange biler på banen hele tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at min bedre halvdel ville turt å kjøre uansett, men forslaget er veldig bra.

 

Håper dette kan prøves i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis spesifisere det så nøye som "partnerkjøring", men heller sette opp egne "nybegynner-heat" hvor de mer erfarne sjåførene ikke slippes utpå.

 

Det er alltids noen som ikke har kjørt på bane før og kanskje vil føle at terskelen for å teste er lavere med et slikt tilbud ?

 

Tror Porsche-klubben eller BMW-klubben har hatt slike inndelinger tidligere.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også det høres ut som et godt forslag. Det kan virke noe hektisk på banen til tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nybegynner-heat høres fint ut! Kanskje det frister for noen av de som har så lite hk (etter deres egen mening) at det ikke er noen vits i å kjøre da! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttes! Har hørt flere uttale seg om dette, tror det vil hjelpe for å komme over terskelen første gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttes! Har hørt flere uttale seg om dette, tror det vil hjelpe for å komme over terskelen første gang.

Rookie-timen frister en del for mitt vedkommende ihvertfall. Godt forslag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.