#1 Skrevet April 24, 2005 Hva med å sette av en time av banekjøringen på vacn treff til å la kone/samboer/kjæreste får prøve å kjøre på banen. Under denne kjøringen bør det være spesielle regler som gjør at de skal føle seg trygg og tørr kjøre. Reglene kan f.eks være: 1. Hold god avstand. 2. Forbikjøring kun ved signal fra bilen forran. 3. Alle medlemer som har betalt for banekjøring kan la partnerer kjøre i denne time ( med medlemet i passasjer sete). 4. Ingen "verstingbiler" utpå under denne kjøringen. 5. Kun partnere som kjører. 6. Redusert antall biler på banen. Jeg tror det er mange partnere som kunne vært interessert i å prøvd dette, men tørr ikke pga kjøringen de har sett under den vanlige kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 synes dette er et bra forslag. dama mi syntes det hadde vært utrolig moro å kjøre men tør ikke pga. mange av bilene som går på banen går for godt. og det for mange biler på banen hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 Jeg tviler sterkt på at min bedre halvdel ville turt å kjøre uansett, men forslaget er veldig bra. Håper dette kan prøves i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2005 Trenger ikke nødvendigvis spesifisere det så nøye som "partnerkjøring", men heller sette opp egne "nybegynner-heat" hvor de mer erfarne sjåførene ikke slippes utpå. Det er alltids noen som ikke har kjørt på bane før og kanskje vil føle at terskelen for å teste er lavere med et slikt tilbud ? Tror Porsche-klubben eller BMW-klubben har hatt slike inndelinger tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2005 Jeg synes også det høres ut som et godt forslag. Det kan virke noe hektisk på banen til tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2005 Nybegynner-heat høres fint ut! Kanskje det frister for noen av de som har så lite hk (etter deres egen mening) at det ikke er noen vits i å kjøre da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2005 Støttes! Har hørt flere uttale seg om dette, tror det vil hjelpe for å komme over terskelen første gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2005 Støttes! Har hørt flere uttale seg om dette, tror det vil hjelpe for å komme over terskelen første gang. Rookie-timen frister en del for mitt vedkommende ihvertfall. Godt forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...