#1 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg trenger å få sjekket og justert spissing på den ene bilen, men ser ikke helt at det skulle være nødvendig å betale rundt 2000,- for full firehjulskontroll for å få gjort dette. Noen som vet om andre muligheter i området eller eventuellt om noen tar firehjulskontroll til en mer fornuftig pris, på kveldstid etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2012 eneste plassen jeg vet om som kan kanskje gjøre dette på kveldstid er team verkstedsenter på sorgenfri, prisen er jeg usikker på. fikk sjekket å justert på hanebo å sortvik for 1300 på s4n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2012 1300,- begynner jo faktisk å likne noe om de tar alle fire. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2012 Fikk i dag pris på ScanParts; 1200,- -Såfremt arbeidet går problemfritt.. Autosentret Vikhammer er også verd å sjekke. Driver hovedsaklig med vag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2012 skal ta 4 hjulskontroll om ei uke hos http://www.tassbil.no, å det koster meg 1200 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2012 Ser at det tydeligvis finnes alternativer med akseptable i nærheten. Går ut i fra at det er inkl mva..? Jeg kommer iallefall til å velge en plass som jeg får fastpris på. For om arbeidet ikke går problemfritt skal det ikke bli mitt problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2012 var iallefall slutt summen som jeg fikk iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2012 Betalte også 1300 hos hanebo for en ukes tid siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2012 Betalte 1250 for firehjulskontroll på Tempe Bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2012 Sørflakne Bensin og Service i Selbu, Sjekkpunkt verksted 750kr. Tar deg 45 minutter til en time å kjøre dit, bruker fort neste samma tida på å kjøre rundt og rote i Trondheim også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...