Hjulstillingskontroll i Trondheim, hvor?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å få sjekket og justert spissing på den ene bilen, men ser ikke helt at det skulle være nødvendig å betale rundt 2000,- for full firehjulskontroll for å få gjort dette. : klø : Noen som vet om andre muligheter i området eller eventuellt om noen tar firehjulskontroll til en mer fornuftig pris, på kveldstid etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste plassen jeg vet om som kan kanskje gjøre dette på kveldstid er team verkstedsenter på sorgenfri, prisen er jeg usikker på.

fikk sjekket å justert på hanebo å sortvik for 1300 på s4n min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1300,- begynner jo faktisk å likne noe om de tar alle fire.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i dag pris på ScanParts; 1200,- -Såfremt arbeidet går problemfritt.. Autosentret Vikhammer er også verd å sjekke. Driver hovedsaklig med vag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det tydeligvis finnes alternativer med akseptable i nærheten. Går ut i fra at det er inkl mva..?

 

Jeg kommer iallefall til å velge en plass som jeg får fastpris på. For om arbeidet ikke går problemfritt skal det ikke bli mitt problem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var iallefall slutt summen som jeg fikk iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte også 1300 hos hanebo for en ukes tid siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1250 for firehjulskontroll på Tempe Bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørflakne Bensin og Service i Selbu, Sjekkpunkt verksted 750kr. Tar deg 45 minutter til en time å kjøre dit, bruker fort neste samma tida på å kjøre rundt og rote i Trondheim også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.