Kärcher, trykkslange + håndtak ønsker

Anbefalte innlegg

Noen som har ødelagt motoren på sin Kärcher-høyttrykksspyler og har en trykkslage til overs som de vil selge?

 

Ønsker å kjøpe trykkslange og håndtak til Kärcher høytrykksspyler.

Trenger med 3/4" (??) skrukobling på enden av slangen og "pistogrep" med vrikobling for munnstykker.

 

: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det de standard slangene med skru i ene enden, og hurtigkobling for lansebytte i andre, har jeg en til overs.

(til de rimeligere utgavene) mener å huske den ene var 120bar, og den andre 140.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det de standard slangene med skru i ene enden, og hurtigkobling for lansebytte i andre, har jeg en til overs.

(til de rimeligere utgavene) mener å huske den ene var 120bar, og den andre 140.

 

Er nok en slik slange jeg er på jakt etter ja, det holder med 120 Bar for min del.

Hva skal du evt. ha for en slik inkl. frakt? Send meg gjerne en PM.

 

Lagt til etter 4 dager:

 

Noen andre som har denne liggende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to stk liggende om det er til de rimligere spylerene. Er skru kobling i ene enden og pistolhåndtak i andre enden,hvor man kan skifte til en annen dyse feks..

Kan se om det står noe nr på de om du er int...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to stk liggende om det er til de rimligere spylerene. Er skru kobling i ene enden og pistolhåndtak i andre enden,hvor man kan skifte til en annen dyse feks..

Kan se om det står noe nr på de om du er int...

 

Er rimelig sikker på at disse passer til min høyttrykksspyler, men fint om du sjekker noen nr. på disse. Er interessert i disse, send meg gjerne en PM når du finner ut noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto ikke så mye på slangene,ene sto max 120 bar/40 grader. Har to spylerør til de. Legger ved et bilde av den ene..Så får du se.

slange.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.